Hoera

En het lijkt warempel droog te blijven op mijn verjaardag. Het weer was zelden feestelijk te noemen op 2 november, het was meestal koud, nat en guur. De voorspelde horrorwinter lijkt nog ver weg, want vandaag blijft het niet alleen droog in Den Bosch maar loopt de temperatuur ook nog op naar 16 graden. Een beetje voorjaar op mijn verjaardag…wow. 😎

29 gedachten over “Hoera

  1. Er zijn mensen die de hele nacht wakker blijven om jou te kunnen feliciteren. Helaas viel ik daarbij achter de pc in slaap. Dus doe ik het nu. Marika, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Buiten is het grijs en regenachtig, maar ik hoop dat het bij jou heel gezellig wordt (met veel taart en zo), dat (als je toch uitdeelt moet je het goed doen) je hele jaar zonnig zal zijn en dat met name je gezondheid nu eens goed meezit.

  2. Hallo Marika,

    Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een heel fijne dag toe. Als het goed is wordt het inderdaad een zonnige herfstdag. Op de kaart kon ik helaas niet veel meer kwijt. -lol-

    Lieve groetjes en een dikke knuffel,

    • Het werd inderdaad mooi weer hier. Bedankt voor je prachtige kaart, het was weer en waar kunstwerk, en zelfs mijn leeftijd was erin verwerkt zag ik. 🙂

  3. Marika, alsnog mijn hartelijke felicitaties met je verjaardag!
    Kennelijk ben ik gisteren vergeten je blog te lezen maar beter laat dan nooit!
    Hoe groot is de kater the day after haha…?!

  4. Uit Nu.nl (fragment)
    (wel een beetje oud bericht uit maart van dit jaar)

    AMSTERDAM – De levensverwachting van mensen wordt beïnvloed door de maand waarin ze worden geboren. Dat beweren Duitse wetenschappers in een nieuwe studie.

    Mensen die in november jarig zijn, worden over het algemeen ouder dan personen die in mei zijn geboren.
    Bij mannen kan het verschil in levensverwachting oplopen tot 11,7 maanden. Vrouwen die in november voor het eerst het levenslicht hebben gezien, worden gemiddeld 7,3 maanden ouder dan vrouwen die in mei zijn geboren.

    Nou Marika, zit jij even goed! Terwijl ik in mei geboren ben, pechvogel die ik ben ;-(

  5. Meid, ik schaam me kapot! Ben ik hier al zolang niet geweest dus ook jouw verjaring gemist.
    Nouja, alsnog van harte gefeliciteerd Marika, beter laat dan nooit…..
    Het was inderdaad supermooi weer, zelfs vandaag, beneden de rivieren dan, was het nog zonnig en 14 graden (Weert) maar hier mistig en kil, de hele dag.
    Wat een verschil en dat in zo’n klein landje.
    Wat mij betreft gaan we toch nog even zo door, geen zin in een horrorwinter
    (die zou meteen in november al beginnen, niet dus, hoera!)
    Ik loop zo even naar beneden en zet jouw verjaardag op mijn kalender, onder die van mijn dinnetje, want die is ook op twee november jarig, ben ik volgend jaar in ieder geval wèl op tijd! 😉
    groetjes!

    • Maakt niet uit hoor, de tijd vliegt hè? Je kunt niet alles bijhouden. 😉
      Het weer is hier de laatste dagen vrij mistroostig, en vandaag was er een keer geen mist maar is het nog net zo somber. Dan toch liever een pak sneeuw met een zonnetje erbij. 🙂

  6. @ Dan toch liever een pak sneeuw met een zonnetje erbij.

    Nou…licht vriezend weer met een zonnetje trekt mij dan toch iets meer! 😉
    Laat de sneeuw maar in de Alpen vallen

Plaats een reactie