Herfst

Inmiddels is het al aardig winters maar nog maar 4 weken geleden, op 31 oktober om precies te zijn, waren de bomen nog prachtig gekleurd. Het beloofde een zonovergoten dag te worden maar wel voorlopig de laatste keer zag ik aan de weersvooruitzichten. Toch maar even op pad gegaan voor wat foto’s in de buurt, het was waarschijnlijk de laatste kans om die mooie herfstkleuren vast te leggen.

De foto’s van bovenaf zijn vanuit een woonzorgcentrum gemaakt waar ik vrijwilligerswerk doe.

6 thoughts on “Herfst

    • Als ik oud en versleten ben wil ik ook wel daar wonen, wel aan die kant dan hé met uitzicht op het park. 😉 Wat zal dat ook mooi zijn met sneeuw… misschien dit jaar? 🙂

  1. Aan zo’n park woon ik ook. De meeste kleuren liggen nu op het gras van het vallende blad. Geiten lopen hier niet wel watervogels langs en op het meer. Mooie foto’s
    De foto’s van het kattenlogje zijn ook prachtig.

    • Dit park is niet zo groot, is ongeveer een kwartiertje lopen van mij af denk ik, heb trouwens twee parken op loopafstand, het andere park is groter en heeft een grote plas. Beide parken hebben een dierenparkje, mooi en ruim van opzet. Dus altijd wel wat te zien. 🙂

  2. Prachtige bomen, dieren en kleuren. En zonlicht.
    Ik heb er weer van genoten. 😉
    Ha wat leuk, je hebt het meisje in hanger als afbeelding genomen. 🙂

Geef een reactie

