Hangers en magneten

Er komen weer wat logjes aan hoor, ik loop erg achter merk ik. Het is ook best druk geweest en dan gaat het sneller om tussendoor iets op Facebook te zetten dan hier.

De afgelopen maanden heb ik nog wat geëxperimenteerd met verf en hars om iets leuk mee te maken. Hieronder een hanger (3 cm) met fantasie patroon van twee soorten effect verf, afgewerkt met giethars. In de zon zie je van alles schitteren, mij doet het een beetje denken aan een mysterieuze nieuwe planeet. 😉

pendant-bepeo

Qua drakenogen heb ik nu een wat grotere gemaakt, doorsnee ornament is 4 cm. De iris is in reliëf geboetseerd met polymeerklei, ook de pupil is van klei, verder beschilderd met diverse kleuren acrylverf waaronder iriserende verf. Afgewerkt met giethars. Kan als hanger aan een ketting of zoals hieronder als magneet, daar heb ik een bedel aangemaakt van een draakje. Dat draakje heb ik uiteraard niet zelf gemaakt. 🙂

dragoneye

4 thoughts on “Hangers en magneten

  1. Ja, omdat ik op Facebook al op de hoogte ben, kijk ik niet zo vaak meer op je weblog, vooral niet als je lang niets geplaatst hebt. 😉
    De hanger vind ik een van je mooiste, echt schitterend.
    De magneet is ook prachtig, net als je andere drakenogen.

    • Het is een stuk rustiger op mijn weblog sinds Facebook, tja het heeft zijn voor- en nadelen hè? Op Facebook is het natuurlijk ook heel gezellig. 🙂
      Al worden bepaalde logjes nog steeds vaak bekeken, zag ik in de statistieken.

      Bedankt voor de complimenten. 😉 Die eerste hanger is ook mijn favoriet, ik weet niet wat het is maar ik kan er naar blijven kijken haha.

Geef een reactie

