Hondje (hanger)

Weer een klei aan het uittesten, deze smelt niet in je handenย als het erg warm is, zoals bij andere soorten polymeerklei vaak het geval is. Het heet dan ook BeesPutty Summer Firm Xtra. Je kunt er heel gedetailleerd mee werken, deze klei ga ik zeker vaker gebruiken. Nu kan ik in de zomer ook gewoon blijven boetseren. ๐Ÿ˜‰

Het hondenkopje op de hanger is ongeveer 2 cm groot, of klein kun je misschien beter zeggen. Constant met behulp van een loep geboetseerd.

Hieronder een paar foto’s van begin tot eind. De foto’s zijn aanklikbaar. ๐Ÿ™‚

20160622_215610

13 thoughts on “Hondje (hanger)

  1. Bijzonder knap, zo’n levensecht kopje in zo’n klein formaat.
    Dat hartje met : Love my dog erbij maakt het nog schattiger. ๐Ÿ™‚

  2. Marika, waarom ben jij nog altijd niet beroemd? Van zoveel markten thuis, gedetailleerd, kunstzinnig, alles wat je maakt is AF en… er zit gevoel in. Enfin, ik zeg het al jaren. Breek nou eens een keertje door!! ๐Ÿ™‚

    • Dank je wel maar ehh en dan? ๐Ÿ™‚ Het is niet zo dat ik dan ineens wel weer actief van alles kan maken en mijn lijf niet meer dwarsligt. Als dat niet mee zou spelen, zag het er heel anders uit. Ik heb trouwens wel veel internationale ‘vriendjes’ en volgers op facebook die mij van het boetseren kennen. Dat vind ik eigenlijk al ‘beroemd’ genoeg. Inmiddels 470 vriendjes en 152 volgers. ๐Ÿ˜‰

  3. wauw wat is dit mooi, met fimo gemaakt zo te zien heeft mijn jongste dochter ook veel mee gewerkt maar zeker niet zo mooi als die van jou

    • Dank je wel. ๐Ÿ™‚ Het is niet van Fimo maar is ook een polymeer klei. Het heet Beesputty Summerfirm, dit is een nieuwe klei uit Duitsland. Werkt voor miniaturen veel fijner dan Fimo, je kunt er heel gedetailleerd mee werken en is nog sterker. Het voelt meer alsof je met was werkt.

Geef een reactie

