Huisdier van de maand

De Pets Place pagina op Facebook had laatst een ‘Huisdier van de Maand’ verkiezing. Je kon een foto van je huisdier bij de reacties plaatsen en zo meedingen naar een Pets Place cadeaubon van 20 euro. Er waren al erg veel inzendingen met hele leuke foto’s, dus ik dacht dat wordt wel een heel klein kansje. Toch leek het mij wel leuk om eens mee te doen.

Eerst tussen de kattenfoto’s gezocht, maar er waren al zoveel katten- en hondenfoto’s geplaatst, dat valt ook niet echt meer op. Ineens zag ik een foto van mijn andere kostganger, Rolo de schattige dwerghamster… én hij komt ook nog eens bij Pets Place vandaan. Die foto moest het worden!

Een paar dagen later keek ik nog eens op die pagina of er al iets bekend was en tot mijn grote verrassing was de foto van Rolo gekozen als huisdier van de maand januari. Leuk hè? Onvoorstelbaar want er waren zo’n 900 reacties met foto’s!

Hij staat nu ook op de Wall of Fame van Pets Place. 🙂

rolo-petsplaceVandaag kwam de cadeaubon binnen, dat gaat vast goed van pas komen. 😀

petsplace-bon

10 thoughts on “Huisdier van de maand

  1. Het is zo wie zo al een wonder
    2 katten met zo’n kleine donder
    Rolo ziet er prachtig uit en verdient het de mooiste te zijn.
    Gefeliciteerd
    groetjes, Ria

    • Dank je wel! Ze mogen trouwens niet met Rolo spelen hoor haha arm beestje. In het begin vonden ze hem heel interessant maar nu kijken ze niet eens meer naar de kooi. Als ik er niet ben zet ik de bak even op een kastje in de gang, want als je niet thuis bent vinden ze hem vast ineens weer wel heel interessant.. 😉

  2. Rolo zit ook wel heel bijzonder lief bij zijn etensbakje naar boven te kijken. Zo vertederend! Van harte gefeliciteerd met deze prijs in de Wall of Fame.

Geef een reactie

