Fijne Kerstdagen!

IMG_6570

IMG_6621

IMG_6701

IMG_6618

IMG_6664

13 thoughts on “Fijne Kerstdagen!

  1. ’t Is weer ouderwets gezellig bij je Marika. Je bent een echte sfeermaker. Als ik mijn ogen dicht doe probeer ik even onder je kerstboom te zitten et als die twee vloerkleedjes van je 🙂
    Maar net als elk jaar mis ik die twee poppetjes (je weet wel, die ene keer hadden ze jouw en mijn hoofd en dat vond ik zo leuk).

  2. Nogmaals fijne feestdagen !
    Die foto van Bibi met haar kopje schuin naast de kerstbal is ook erg leuk. 😉

Geef een reactie

