Rolo 6 maanden oud

Het is weer even geleden dat ik foto’s liet zien van mijn laatste aanwinst, de Roborovski hamster. Inmiddels is hij zo’n 6 maanden oud en draagt de naam Rolo. Ik zat aan een Rolo toetje, keek naar hem en dacht acht waarom niet. Als het beestje maar een naam heeft haha. Nu houdt hij wel erg van rollen door zijn zandbad dus dat zit wel een beetje in de naam. πŸ˜‰

Hierbij wat nieuwe foto’s van afgelopen tijd, hij is nog altijd even schattig.
Klik op de foto’s voor grotere foto’s in de fotogalerij.
Linksboven op het kruisje klikken om de galerij weer te sluiten.

7 thoughts on “Rolo 6 maanden oud

  1. ’t Is bijna een naamgenoot van Plato πŸ™‚ en dat schept toch een band. Ik vind Rolo meteen aardig. Hij is natuurlijk te klein voor een knuffeltje maar ik groet hem virtueel van harte.
    Ben je al bijgekomen van de schrik? Ik moest er verschrikkelijk om lachen want ik zie dan meteen beeldjes, whahahahaha….laat ik het hier maar bij laten.

  2. Ik geloof niet dat ik ooit een schattiger fotomodel gezien heb. πŸ™‚
    Prachtige en ook grappige foto’s, hij geniet echt in zijn zandbad, en dan die foto dat hij bijna over de kop gaat in zijn molentje, haha.

  3. Ik heb een avontuur met een muis beleefd. Dat durf ik gewoon niet op mijn blog te vertellen.
    En het kwam allemaal een beetje door jou en dat muisje dat bijna dood was.
    Tjonge, een men kan wat meemaken…

    • Ojee dat avontuur had vast iets met een kat te maken? πŸ˜‰
      Hier ook weer laatst, een jong muisje, nog van alles geprobeerd maar heeft het niet gered. En een jonge mus, die heb ik een dag later weer vrij kunnen laten. Wel met 1 blind oog. :-/

Geef een reactie

