Video Bossche kermis 2015

Vanmiddag de videofragmenten en een aantal van de foto’s die ik afgelopen zaterdag maakte, samengebracht tot één filmpje. Het was weer een kleurrijk spektakel ook dankzij het prachtige weer met strakblauwe lucht. Gelukkig hoefde ik alleen maar te filmen op veilige afstand, maar zelfs buiten bij het spookhuis was je niet veilig. Chucky liep daar rond en rende met zijn mes achter een stel meiden aan. Die kwam wel akelig dichtbij… ik dacht even op het laatst dat ik zijn volgende slachtoffer zou zijn. 😉

8 thoughts on “Video Bossche kermis 2015

  1. Leuk om na de foto’s de bijbehorende bewegingen te zien.
    Haha, die kinderen in de ballen. 🙂
    Goed muziekje op het laatst, en de kermisherrie was ook goed te horen. 😉
    Mooi filmpje Marika, gelukkig heeft Chucky jou niet te pakken gekregen.

    • Lijkt mij ook erg leuk om eens in zo’n bal rond te lopen ehh vallen, alleen denk ik niet dat ik overeind zou komen door de slappe lach.
      Nee ik kwam goed weg daar bij die Chucky, al eerder klom hij ineens op het hek toen ik daar vlakbij stond, toen rende ik dus gillend weg hahaha.

      • Hahaha.

        En daarom keek hij je zo lang aan, hij dacht zeker : Is die foto nu nog niet gemaakt ? Haha.

    • Ja dat maakt het wel leuker, vorig jaar stond het spookhuis The Omen er. Daar zou ook een acteur rondlopen, met ijshockeymasker en kettingzaag.. jammer dat ik hem toen niet gezien heb. 😉

  2. Die chucky is wel echt zeg. En hij keek je lang en doordringend aan. Ghegheghe. Je film is mooi van compositie. De apparaten doen het werk. Je vorige kermisfilmpjes waren ook mooi maar deze lijken rustiger.

    • Misschien was hij aan het poseren voor de foto, maar ik was aan het filmen dat zag hij natuurlijk niet hahaha.
      Dit jaar geen reuzenrad, geen wildwaterbaan, en er misten wat andere snelle draai-en zwiepdingen. Gelukkig stond er toch nog genoeg leuks. 🙂

Geef een reactie

