Koningsdag in Den Bosch

Gisteren tijdens Koningsdag werd het per ongeluk toch mooi weer dus ben ik alsnog naar de stad gefietst om wat foto’s te maken. Het was ontzettend druk, vooral bij de diverse muziekpodia. Ik had eigenlijk een krukje mee moeten nemen (of een honkbalknuppel) want ik zag niet veel, ik heb de camera regelmatig boven mijn hoofd moeten houden om nog iets in beeld te krijgen. Wordt iedereen steeds langer of word ik steeds kleiner? :-/
Maar het was heel gezellig, hieronder enkele foto’s.

Hieronder ook nog wat muziekfragmenten. Sorry voor de soms schokkerige beelden, ik stond dus met de camera boven mijn hoofd te filmen zo’n 50x ingezoomd, terwijl er steeds mensen wilden passeren die tegen mij aanduwden.  😉

11 thoughts on “Koningsdag in Den Bosch

  1. Je hebt de sfeer en de gezelligheid goed gevangen Marika, een geluk dat het nog mooi weer werd.
    De foto’s met de Sint-Jan op de achtergrond vind ik de mooiste, en de krullenbollen, knap dat die zo scherp zijn van zo’n afstand.
    De amateurs aan het begin van het filmpje klinken lekker. 🙂
    Ondanks de problemen is het een leuk filmpje geworden, met scherpe beelden.

    • Dank je! Die ‘krullenbollen’ stonden op een ander kleiner podium, daar stond ik wat dichterbij, is ook te zien in het filmpje. Ik wilde gewoon een bepaalde route lopen door de stad maar stond ineens vast in het publiek, toen zag ik dat daar een optreden was. Af en toe kwam er een vierkante centimeter ruimte vrij tussen die koppen door om te kunnen filmen/fotograferen. :-/
      Maar wel leuk om de camera een keer te kunnen uittesten bij dit soort dingen, is toch weer heel wat anders dan normaal. 🙂

  2. Je hebt het feest mooi in beeld gebracht. Gezellig daar. Beter dan dat feest op de TV. Dat was nogal tam.

Geef een reactie

