Relaxte Kerst

Het is pas mijn eerste logje in december zie ik, en gelijk al bijna Kerst. De boom staat weer en de katten tonen deze keer weinig interesse om de boel te slopen. Toch wel fijner zo, een stuk relaxter voor mij!

IMG_4435

Ze vonden het wel erg interessant bij het optuigen.

IMG_4533

IMG_4542 IMG_4556 IMG_4544

Wat een rust…

IMG_4577-2 IMG_4580

Alleen de antieke kerstmannetjes waren de pineut, Bibi deed een poging hen te verscheuren, maar ze zijn inmiddels weer aan elkaar gelijmd. 😉

IMG_4464 IMG_4478-1

7 thoughts on “Relaxte Kerst

  1. Je boom is weer prachtig, zoals elk jaar.
    Fijn dat ze hem met rust laten. Laat je ze ’s nachts alleen met de boom ? Ik denk het niet. 🙂
    Oeps, die arme Kerstmannetjes.

    Mooie en leuke foto’s Marika, die blikken van ze. 🙂
    Echte Kerstfoto’s.

    • Behalve als je Tootsie blikvoer geeft kwam ik vandaag achter, hij zat ineens in de boom te graaien. Hij wordt altijd een beetje wild net na het eten, gekke 5 minuten, gelukkig was het daarna weer over. Boom staat nog. 😉

  2. De katten worden wat kalmer. Dat is wel prettig. Je boom ziet er weer mooi uit. Sfeervol.
    Misschien had ik hem ook moeten opzetten maar ik was zo bezig met van alles dat ie nog steeds op zolder ligt. Schaam. schaam.

Geef een reactie

