Website bijgewerkt

Van de week kwam eindelijk het zonnetje voorzichtig erdoor, zodat ik buiten foto’s kon maken van het portret van de kat. Dat is toch wel mooier dan binnen bij kunstlicht. Ik heb zelfs 1 foto van het portret in de volle zon, deze staat niet op mijn website. Die zal ik hier laten zien, je ziet hem gewoon genieten van het zonnetje, hij komt veel meer tot leven. 😉

De foto’s van de kat op mijn website kun je hier vinden, ik heb ook hard gewerkt om een aantal stap voor stap foto’s op de website te krijgen op de ‘Work in progress’ pagina.

6 thoughts on “Website bijgewerkt

  1. Het is inderdaad net alsof hij lekker van het zonnetje zit te genieten, heel mooi. 🙂
    Lekker dat je website weer bijgewerkt is, mooie en duidelijke foto’s.

Geef een reactie

