De Zeggen

Bijna 3 weken geleden was ik in Eindhoven en ben ik met mijn tante naar de Zeggen gewandeld en uiteraard naar de Collse Watermolen. Een van de molens die Vincent van Gogh ooit nog schilderde. We zijn zeker 4 uur aan de wandel geweest, genoten van de natuur en veel foto’s gemaakt. We hebben zelfs een ree gespot.
Deze keer had ik mijn kleine Samsung camera bij me, want bij warm weer en een lange wandeling ga ik geen zware camera meesjouwen.

Een selectie van de foto’s kun je hieronder zien. Als je op een foto klikt krijg je een grotere versie te zien. ๐Ÿ™‚

8 thoughts on “De Zeggen

  1. Wat een mooie streek om te wandelen, Marika.
    Je foto’s zijn ook met kleine camera weer prachtig, ik vind vooral de close ups van de bloemen prachtig.
    En zelfs nog vlinders gezien. ๐Ÿ™‚
    Die stammen zijn ook heel leuk.

  2. Nou, dat is best de moeite van een stevige wandeling waard geweest, prachtig daar Marika!
    Het zal er nu waarschijnlijk al wat minder fleurig uitzien na die hete dagen, alhoewel de buitjes de boel wel weer even opgepept hebben!

Geef een reactie

