De Kerstboom

Yep hij staat weer. Het is niet de boom van vorig jaar maar die van 2009, is iets minder erg als de katten die zouden slopen. Dat betekende wel dat ik hier weer 350 lampjes in mocht zetten. Het was weer een heel werk maar heb het verdeeld over 3 avonden.

Hij staat nog steeds overeind dus dat valt weer mee hè? De katten laat ik er nog steeds niet alleen mee, dat vertrouw ik niet. Ook ’s nachts gaan ze weer mee naar boven. 😉

 En Tootsie was natuurlijk weer mooi aan het poseren naast de boom. :mrgreen:

22 thoughts on “De Kerstboom

    • Bibi zit regelmatig aan de takken te knauwen en Tootsie heeft al een keer vanaf de bank halverwege in de boom zitten graaien, dus nee dat doe ik toch maar niet. 😀

  1. De boom ziet er, ook al was het ontzettend veel werk, prachtig uit. Net eentje van een winkel waar ze heel veel aandacht aan besteed hebben! En och, ook al zat ik me stiekem wel weer te verheugen op een fillempie, hier kijk ik ook graag naar ;-). Ik mis alleen een foto van het tafelkleed ;-).

  2. De boom is prachtig! Je kunt er weer een paar weken van genieten. 🙂
    De foto’s zijn ook prachtig, en Tootsie is altijd zo fotogeniek, hij kleurt er zo mooi bij.
    Heel leuk die nieuwe kopfoto’s, op eentje zie ik één oog van Tootsie, die bedoelen jullie zeker? 🙂

  3. Deze is wat lichter he? Dacht ik tenminste. Maar ook heel sfeervol. En dan Tootsie ernaast. Erg leuk.
    Enne….bedankt voor je leuke kaart. Ik was er blij mee,
    Fijn dat je weer even terugbent op de blog. Zonder jou is het toch echt een stuk saaier hoor.

    • Nee is niet lichter hoor, foto is met andere camera gemaakt, dan komt het ook weer anders over. De boom is ongeveer dezelfde kleur en heb dezelfde versiering gebruikt als andere jaren.
      Jij ook bedankt voor je kaartje ook namens mijn ouders! 😉

  4. Je hebt echt eer van je werk Marika. Het is een prachtige boom en helemaal in de (warme) kleuren van je interieur, en van Tootsie. 🙂
    Nickie doet HE-LE-MAAL niets met de boom. Brave poes.

Geef een reactie

