Tablet

Ik merk dat ik mijn weblog een beetje aan het verwaarlozen ben. Op Facebook ben ik een stuk actiever. En sinds half juli heb ik een tablet, nee niet zo’n ding om in te nemen maar de leukere versie, een tablet-pc dus. Druk met alles uitproberen, leuke spelletjes spelen en nu ook wordpress via mijn tablet aan het testen.

Het werkt best goed allemaal, ik heb natuurlijk niet zo’n dure maar een van het Kruidvat, eentje van 9,7 inch. Ik ben er heel blij mee en gebruik hem elke dag, maar wel erg verslavend, vooral de spelletjes zoals Wordfeud, Rumble en Draw Something. ๐Ÿ˜‰

Hieronder een filmpje van mijn tablet.

6 thoughts on “Tablet

  1. Nou zeg, ga je even ergens in een hoekje zitten schamen!
    Ook al niet aardig voor de niet-face-book-gebruikertjes!!
    Buiten dat ik niet op facebook wil, hoef ik ook niet zo’n tablet,
    geen spelletjesgek dus, doe mij maar gewoon mijn Mac! ๐Ÿ˜‰
    We hadden afgelopen maandag bezoek van een ventje van net twee
    en die ging met zo’n ding om alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,
    het werkte net zo goed als een middagdutje!

    • Je kunt er meer mee doen dan spelletjes hoor. Dit is nu mijn backup ‘pc’, heb verder geen smartphone of laptop o.i.d. voortaan geen paniek meer als de pc het begeeft. ๐Ÿ˜‰

      Ik kan er ook foto’s mee bewerken, ebooks mee lezen, internetten, uitzending gemist e.d. bekijken vanuit bed desnoods, of in de tuin. En ik heb dan ook internet boven dus als ik zit te boetseren kan ik toch alles blijven volgen online. En heb mijn fotomap bij de hand voor anatomie foto’s enzo. ๐Ÿ˜Ž

      Ik heb mijn tablet van de week al gebruikt op het (vrijwilligers)werk om nog snel een paar fotocollages te maken die we wilden gebruiken voor een kabelkrant. ๐Ÿ˜€

  2. Dat van die tablet kan ik beter begrijpen dan het werken op facebook. Ik ben er nog steeds niet achter wat je daar nu allemaal mee kan en wat het interessante daar aan is. Een weblog heeft toch ook een heel andere functie? Enfin, beetje jammer dat bloggen er bij inschiet. Maar misschien komt dat weer.

  3. Hihi, en juist nu ik het webloggen weer opgepakt hebt en minder te vinden op Facebook (nou ja voor songpop dan hihi) ben jij dรกรกr meer mee bezig. Draaien we de rollen gewoon om ;-). Maareuh, leuke speledingetjes allemaal he? We hebben er hier nog geen maar ben benieuwd hoe lang dat nog duurt ๐Ÿ˜‰

  4. Pingback: Facebook | Mariek op de Kiek

  5. Leuk voor jou dat je er zo’n plezier in hebt, het is je van harte gegund. ๐Ÿ™‚
    Zelf zit ik niet op facebook, hyves of twitter. Heb alleen een heel simpel mobieltje.
    Ik ben meer een tv-kijkster of ik zit achter de pc maar spelletjes speel ik er niet op.

Geef een reactie

