Schuilplaats

Vandaag maar weer eens een nieuw logje tijdens het 6 jarig jubileum van mijn weblog. Ik had het zelf niet eens door, maar Willie gelukkig wel. Tjonge 6 jaar alweer…

Anyways… Bibi had al snel in de gaten dat het onderin het tuinkasje goed toeven was, lekker warm en droog. Daar ligt ze dan ook regelmatig in (zie foto's vorig logje, bij reacties). Net was ik Tootsie aan het zoeken en zag ik hem ook ineens onderin het kasje liggen, hij vindt het blijkbaar ook wel een mooie schuilplaats.

Even later kwam Bibi erbij, ze laat haar plekkie uiteraard niet innemen. Tootsie bleef gewoon liggen waar hij lag. Ach nou ja samen delen kan natuurlijk ook.

Had ik net een leuk buitenhuisje willen kopen voor de katten, nou ja voor Bibi vooral want Toots past er vrees ik toch niet in, maar gaat ze dat leuker vinden dan het tuinkasje?

9 thoughts on “Schuilplaats

  1. Wat een leuke foto’s. Mooi plekje ook inderdaad. Het buitenhuisje vind ik wel erg leuk, maar of ze er gebruik van maken ?

  2. @Elisa: Ik denk het wel, tot nu toe speelt ze overal mee en blijft dat ook doen en kruipt ze ook altijd in huisjes en dozen enzo.

  3. Kamperende katten, hahaha.
    Bibi kan helaas niet meer breeduit liggen maar zo is het ook wel gezellig, lekker warm. 🙂
    Ga je dat buitenhuisje echt kopen?

    Leuke foto’s, Marika.

  4. Gefeliciteerd met het 6-jarige jubileum van jouw weblog.Het zou goed kunnen dat ik jouw weblog al die 6 jaar al volg.

  5. Gefeliciteerd met je blog jubileum.
    En tja ik denk dat ze veel liever in hun goedkope tuinhuis liggen dan dat je zo´n dure aanschaft 😉

  6. Marika, gefeliciteerd met 6 jaar bloggen. Een hele leeftijd alweer. Ik hoop dat je de komende decennia vlijtig voort blijft bloggen want ik zou je niet meer kunnen missen. Veel bloggers niet, denk ik.

    Prachtig onderkomen voor de katten. Ze hebben het maar goed bij je.

  7. Haha, het zijn net twee couveusekindjes.
    Ze zijn wel slim hè, weten precies waar ze heen moeten in deze nou niet bepaald geslaagde zomer!
    Ik denk dat je dat tuinhuisje best zult kunnen kopen, maar dat ze er mooi niet in gaan zitten Marika

    Gefeliciteerd met je jubileum!

Geef een reactie

