Samen delen

Kijk zo kan het ook, samen op de nieuwe sofa…

9 thoughts on “Samen delen

  1. Hahah dat dat past 2 katten Ze lijken wel comfortabel te liggen….. Echt leuke foto ook mooie katten. Liefs

  2. Dat ziet er heel gezellig uit.
    Tootsie heeft misschien in de gaten dat samen toch leuker is dan alleen, lekker warm.
    Ik denk wel dat hij er maar half opligt. πŸ™‚

  3. @Renate: Ja het is passen en meten maar het lukt!

    @Repelsteeltje: Blijkbaar wel ze maken er dagelijks gebruik van, ik had verwacht dat alleen Bibi er iets mee zou doen. Tootsie houdt niet zo van mandjes e.d. dus heel apart dat meneer hier wel op wil liggen.

    @Willie: Zo samen heb ik ze pas 1 keer zien liggen hoor, maar het zal er inderdaad mee te maken hebben dat het lekker warm is. Tootsie hangt er een beetje overeen en houdt zich in evenwicht tegen de kastdeurtjes denk ik.

  4. Ze kunnen er net op. Mooi gezicht is het hoor. Mijn dochter heeft nu een kale kat. Die heeft het soms koud. Daar heeft ze nu een mandje voor gekocht in de vorm van een enorme pantoffel. Er kunnen wel twee katten in. De kale kat duikt dan helemaal achter in en Porky, de mopshond, duikt er voor. Iedereen volmaakt tevreden.

  5. @Plato: Gelukkig noem je het een ‘kale kat’ en geen poes…
    Ik vind ze eigenlijk best zielig en ook wel een beetje eng/onnatuurlijk om te zien. Wel ideaal als je allergisch bent denk ik, hoewel… bij een allergie gaat het eerder om de huidschilfers dan de haren las ik ergens.

  6. Marika toch

    Whahahahaha, als hier een plaatje verschijnt heb ik het goed gedaan. Zo niet dan heb ik weer lopen klooien.

    Het is trouwens ook een kater πŸ™‚

Geef een reactie

