W(r)aakkat

Het vrouwtje werkt zich nog steeds in het zweet en is al halverwege de 30 dagen challenge, ze heeft vandaag zelfs een ‘poging’ ondernomen om ook nog een Zumba workout te volgen via een 20 minuten durende instructie video. Aan het gezucht en gesteun te horen kan ze het nog niet zo goed bijbenen.

Anyway, ze heeft nergens anders oog voor op het moment dus moet ik (Tootsie, de man kater des huizes) de boel maar in de gaten houden. Gelukkig kan ik dat erg goed, kijk maar eens wat ik allemaal roep tegen die irritante opvreter indringer die zich hier steeds in de voortuin ophoudt. Vrouwtje heeft hem verwend met brokjes en blikvoer, maar het blijkt helemaal geen zwerfkat te zijn, vreet gewoon van twee walletjes! Dus nu vrouwtje even niet oplet, zal ik er eens snel korte metten mee maken! Hier waak ik!

13 thoughts on “W(r)aakkat

  1. Zo! Indringers komen er bij Tootsie niet in zie ik.
    Leuk filmpje, jammer dat hij bij zijn wacht het spul op de ruit stukmaakt. Plakplastic?
    Dat Zumba is net dansen, je moet veel oefenen voor je het onder de knie hebt denk ik.
    Je bent nog steeds goed bezig!

  2. @Willie: Het is plakplastic zonder lijmlaag, zelfde idee als die zacht plastic figuurtjes voor op een autoraam. Ik had een tijdje terug een stukje omgevouwen zodat ze naar buiten konden kijken. Had ik beter niet kunnen doen want toen Bibi eenmaal gezien had dat je het los kon trekken, had ze het er dus zo vanaf liggen. Een keer was ik net te laat, toen lag ze ermee door de gang te rollen en had ze er al een gat in gemaakt. Dat is nu het kijkgat voor Tootsie. 😉
    Binnenkort dus maar weer ergens een nieuw rolletje halen.
    Yep ik ben nog steeds fanatiek bezig. Afgelopen week was wel erg zwaar, de maandelijkse ellende én ook nog 3 dagen koppijn erbij, maar de trainingen moesten doorgaan, dan maar met een pijnstiller. Anders kon ik weer opnieuw beginnen aan die 30 dagen challenge, je mag geen dag overslaan. Dat was wel even afzien maar nu gaat het weer een stukkie beter. Ik val nog steeds niks af trouwens, maar ik houd vol, als ik zo door blijf gaan dan ga ik vast wel afvallen uiteindelijk. Hoe meer overgewicht iemand heeft hoe meer hij in het begin afvalt maar bij mij hoeft er maar 5 kg af en dat gaat blijkbaar niet zo snel.

  3. Prachtig filmpje en tja maandag zal ik maar eens echt met mijn challenge beginnen. Er is hier nog geen gram aangekomen (gelukkig), maar er is ook nog niets af.

  4. Geweldig die reactie! En ook leuk hoe de andere poes evenkomt kijken waar het nu eigenlijk allemaal over gaat…..prachtig en voor een indringer vast angstaanjagend…

  5. Flink van je hoor, om toch door te gaan.
    Misschien iets minder eten?
    Bibi staat er trouwens ook leuk op, wilde ik ook nog even zeggen.

  6. Toots houd het lekker in de gaten. Dat laatste stukje film was net een detective. Spannend. Daar mag van mij nog een heel stuk achteraan, met de uiteindelijk ontmaskering van de vreetwolf er bij.
    Ik zou toch een beetje op mij lijf letten hoor. Pijn is wel een signaal. Ik weet het van mezelf want de nek-en schouderklachten spelen bij mij hoog op. En dat afvallen… om moedeloos te worden. Ik ben een kilo of acht afgevallen en nu stagneert het al een tijdje. Het is NIET eerlijk.

  7. Leuk hoor! En heel herkenbaar: mijn kat bewaakt
    haar kattenluikje. Als er een vreemde kat door
    naar binnen wil gaat ze ook zo loeien en beukt
    ze tegelijkertijd als een gek tegen het luikje
    om de indringer te verjagen!

  8. Yeeee Tootsie, goed zo, laat maar van je horen, wat dènkt dat kreng wel!
    Goed opletten Bibi, zó moet het, volgende keer jij, blazen en gillen, maar niet tegen de ruit spetteren want daar wordt je vrouwtje niet vrolijk van.
    Spannend trouwens dat kijkgaatje wat je gemaakt hebt Toots, wow!
    (Pssst, zeg tegen je vrouwtje dat ze erg masochistisch bezig is!)

  9. Wat een bekende geluiden. Die van mij kunnen ook zo angstaanjagend te keer gaan. 🙂
    Maarre, hoe ziet die nepzwerver er nu uit?! 😉

Geef een reactie

