Mooi hè Sam?

24 thoughts on “Mooi hè Sam?

  1. Hilarisch! Hoe kom je erop.
    Fantastische foto’s van Sammie.
    Het is ook niet om aan te horen he.

  2. @Monumentje: hihihi
    @Vedat: Ze zetten hem vast direct op het eerste vliegtuig terug.
    @Willie: Nee en ook niet om aan te zien, dat was de druppel voor Sammie hij trok er de deur bijna uit, kijk maar…

  3. Arme Sammy, ik kan het me voorstellen, ik heb flarden van dat songfestival gezien en ik zou ook gaan shaken. Nog een zegen dat de toppertjes niet mee doen. Ze mogen van mij wel daar blijven ook.
    Hoe reageerde Bibi? Oordopjes, lid van de toppersfanclub geworden, pootjes in de oren, naar buiten gevlucht?

  4. Och arme machteloze Sammie! Bestonden er maar oordopjes voor katten! Daar verlangt mijn kat Eefje ook soms zo naar als er weer eens geboord wordt bij de buren…:-(
    Leuke comic heb je ervan gemaakt, Marika 🙂

  5. @J.E. Mulder: Grappig? Dierenmishandeling is het.
    @Saskia: Gisteren hing hij in die hordeur toen ik net foto’s stond te maken in de tuin van mijn ouders, dus snel Sam op de foto gezet.
    @Plato: Zo’n beetje de lelijkste act van het songfestival, da’s dan wel weer knap. Heb je die achtergrondzangeressen gezien? Die ene aan de linkerkant leek net een travestiet.
    Bibi was naar de zolder gevlucht. Tootsie zat voor de tv, die houdt wel van bling bling…
    @Liesbet: Het heeft hier tijdens de uitzending behoorlijk geonweerd, dus de katten waren al een beetje nerveus, dat werd er niet beter op door die slechte liedjes.

  6. Hing Tootsie in je hor… maar goed dat die extra kilo’s er af zijn
    Ik heb de (sub)toppers op youtube gezien, en mij viel ook een van de achtergrond zangeressen op. En de minder flatteuze pakken van de heren.
    De Spanjaarden schatten hun inzending behoorlijk hoog in… ik ben benieuwd. Als we vanavond vuurwerk horen zal het wel goed zitten…

  7. Heel herkenbaar. Het horen van het nummer “Shine” heeft op mij ongeveer dezelfde uitwerking. En nóg de oostbloklanden de schuld geven. Ik snap het niet meer…

  8. Helemaal mee eens. Ik heb gisteren het nummer voor het eerst helemaal gehoord. Als je daar mee denkt te kunnen, ligt de diagnose “Alzheimer” op de loer.

  9. Hahahahaha, ik geef Sammie gelijk, wàt een pleenummer van de tobbers, arme hordeur, die moest het ontgelden, hopelijk heeft Sammie er geen trauma van overgehouden, katten hebben supergevoelige oortjes 😉

  10. Arme kat… ik vind het nummer wel een leuk nummer… beter dan de voorgaande jaren in ieder geval… maar ja voor een kat zal het wel anders klinken dan voor ons… 😉

  11. Heeft die hordeur het geweld overleefd?
    Songfestival??? Ik heb niets gemist zo te horen. 😉
    Is een baantje als stripmaakster niets voor jou? 🙂

  12. Ik maakte een paar dagen geleden de fout om “Shine” eens op te zoeken op YouTube, ik had dat nummer namelijk nog niet gehoord. Dat had ik beter niet kunnen doen. Ik leef met Sam mee…

  13. Oh, daar gaat je hor! (of die van je ouders).
    Nee, het was absoluut geen winnend nummer maar dat is iets wat wij nederlanders niet echt meer kunnen. Het blijft altijd niveau songfestival voor bejaarden.
    En ik vind het toch wel erg verdacht dat het een lied van Gordon is geworden.

Geef een reactie

