Krabpaal avonturen

Van ongeveer 60 korte filmfragmenten heb ik gisteren en vandaag een nieuw krabpaal filmpje samengesteld. Het filmpje duurt bijna 10 minuten!

Mijn weblog trekt op het moment zo’n 200 (schrik) bezoekers per dag. Als die allemaal tegelijk het filmpje willen zien, dan zou het kunnen gebeuren dat het filmpje niet constant bereikbaar is. Daarom, in verband met de wellicht beperkte bandbreedte, heb ik gekozen om het filmpje op te splitsen in 2 delen en bij zowel Photobucket als YouTube te uploaden.

De nieuwe krabpaal avonturen van Tootsie en Bibi

Deel 1

Deel 2

19 thoughts on “Krabpaal avonturen

  1. Jaaaa, het is gelukt! Tootsie in actie op de nieuwe krabpaal. 🙂 Hij valt weliswaar in het niet bij dat ADHD-ertje maar hij heeft zijn best gedaan. 😉 Zo komisch hoe Bibi die muis uit het hangmatje mept,hi,hi,hi.

  2. Ik heb even heel snel gekeken en zodoende wat bandbreedte uitgespaard 😉
    Maar zo’n leventje als kat is helemaal niet verkeerd zeg.

  3. * grijnzzz* wat een capriolen halen ze uit zeg… prachtiggg 😀
    ot.. die mistmaker had ik nou echt nooit opgekomen.. 😀

  4. @Truus: Het is inderdaad af en toe net een ADHD-ertje. Dat “muisje lanceren”, is haar nieuwste hobby.
    @PeterS: Kom jij even goed weg.
    @angel: Ja blijft leuk om naar te kijken.
    @Remco: Dat zou bij Bibi wel handig zijn, die is zo vlug als water.
    Het lijkt nu in het filmpje net of ze de hele dag rondspringen op de krabpaal maar dat is natuurlijk niet zo, het is een verzameling beelden van een week of 3.

  5. Hoi Marika, wat ziet dat er van de buitenkant al leuk uit. Vandaag kom ik niet aan kijken toe want wij hebben nu haast om op te ruimen en zoon wil de laptop in de koffer doen 🙂 Hij kijkt al een beetje grimmig. Maar als ik vanavond thuis ben ga ik meteen kijken en hier beter kommentaar geven. Ik heb eigenlijk nu al zin om ze aan te klikken.:-)
    Dag dag
    Groetjes
    Willem

  6. Nou, geen miskoop Marika, er wordt lekker op gedonderjaagd en, ook mooi meegenomen, ook nog op gekrabbeld!!
    Past Tootsie door dat gaatje bovenin de kubus? Het is wel erg vermoeiend voor haar, zo te zien aan het einde van het eerste filmpje hahaha!

  7. Heeeeerlijk, Marika, ik heb geweldig genoten van beide filmpjes. Die Bibi…wat een ogen en wat een dondersteen, geen rust in de kont, zogezegd en zoals ze die muis er steeds weer uit wipt. Lachen !!! En Tootsie, dat is echt twee druppels water onze Moris. Zelfde tekening, kleur, blik, figuur Ên beweging. Ongelooflijk

  8. Een film met mij zou een heel rustgevende zijn. Ik beweeg vaker 10 minuten niet.. En de krabpaal daar heb ik er al van 1 twee gemaakt. Mijn dienares hoopt dat ik ooit eens voor de camera in actie kom. Kan ze lang wachten..

  9. hey hey
    wat een luxe levendje hebben ze bij jou:P als mijn pa gaat stofzuigen hier is hij altijd eerst 5 min met de speelgoed van de katten op aan het ruimen.:P
    wel een keer dat toosie in zo’n buidel/ korf spring zakt die wel erg door:P
    haha stevige kat:P
    gr elisa

  10. Zojuist beide filmpjes gezien. Zitten goed in elkaar. Hier zal elke kattenliefhebber van genieten. Het is trouwens wel duidelijk: hier zijn twee koningen van de krabpaal aan de gang.

  11. Wat een lol hebben die twee van die krabpaal, geweldig leuk ook om te zien. Die Bibi is me er eentje, de ondeugd straalt uit haar ogen. Grappig zoals ze het muisje uit het mandje mept, het is echt een bijdehandje. Het valt me mee dat Tootsie niet in die tunnel blijft steken, hahaha.
    Groetjes Sjoukje

  12. De uitvinder van de krabpaal mag wat mij betreft een lintje. Ideale dingen zijn het om energie kwijt te kunnen en het levert prima materiaal voor een filmpje zie ik… mooi in elkaar gezet!
    Worteltjes schoonmaken lijkt me minder werk…

  13. Geweldige krab/klimpaal en leuke films heb je ervan gemaakt! Is echt genieten bij het bekijken..
    Groetjes Liesbet

Geef een reactie

