Sammie 3 jaar!

Ja mensen… ikke (Sammie) neem het hier maar even over want ze heeft het veel te weinig meer over mij! Je weet het misschien nog wel, ik ben de erg knappe kat van Marika’s ouders.

Vandaag ben ik 3 jaar oud en dat moet gevierd worden, al ben ik daar eigenlijk te lui voor. Maar goed, ik hoef natuurlijk ook niet moe te worden op mijn verjaardag, daar heb ik mijn personeel voor.

Mijn wilde haren lijk ik een beetje kwijt te raken, ze vinden dat ik liever wordt. Ze mogen mij zelfs vaker aanhalen dan normaal zonder dat ik liefdevol mijn tanden in een arm of been zet. Eigenlijk is dat een hint dat ik meer voer in mijn bakje wil, maar ja… ik laat ze maar zo wijs…

14 thoughts on “Sammie 3 jaar!

  1. Hiep, hiep, hoera voor Sammie!
    Wat ben jij een mooie rooie “je weet wel” kater. Een fijne verjaardag toegewenst.

  2. Ietsjepietsje te laat Sammy, maar het feest zal toch wel doorgegaan zijn!
    Gefeliciteerd mooie rooie en een leuk jaar met veel kattekwaad gewenst.

  3. Allo monsieur Samuèlll, alhoewel hij al voorbij kevaren iest, wiel iek u feliciteren met uw derde verjaardak. Parle vous une petit Nederlansèh? No? Aha, iek bekrijpen, u gaat af op geuren. Alors, hier iek geven u een lekker virtuele brokje vies…eh vis. En doet u mij ene genoe-gèn. Feliciteert u Freule Marika ook meteen, alsmede Baronesse Jo en Baron François.
    De hartelijke kroeten van Plato.
    Iek spreken de hoop uit dat u nog lang lui op uw rug moge liggen.

Geef een reactie

