Wawawhoeiii!

De afgelopen weken werd ik weer tamelijk gestoord van het gemiauw van Bibi, ze was al voor de vierde keer krols. In het begin leek het nog te doen, je hoorde haar nauwelijks maar met elke krolsheid begon ze steeds meer uit volle borst te mauwen. De gekste geluiden kraamt ze dan uit.

Deze keer was het voor het laatst want Bibi wordt a.s. maandag gesteriliseerd. Vorige week zaterdag was haar laatste krolse dag denk ik, aangezien ze daarna weer normaal deed. Op maandag direct een afspraak gemaakt bij de dierenarts. Nu maar hopen dat ze niet vlak voor de operatie opnieuw krols wordt.

17 thoughts on “Wawawhoeiii!

  1. En jawel hoor … Youtube laat ’t weer afweten hoe vaak ik de flasplayer ook installeer, deinstalleer en debug … 😦 Het geluid kan ik me echter levendig indenken … om gek van te worden! Arme Bibi … alvast beterschap!

  2. hey hey
    wat een geluiden….
    ben blij dat wij dat nooit hebben
    gehad met onze drie katten.
    je zou echt gek worden..
    maar wat wij wel in het begin
    vaak hoorden was het geluid als
    ze een volgeltje zien. dat is
    ook zo raar geluid. beetje klapperend.
    gr elisa

  3. Geluid heb ik niet maar gelukkig was er ondertiteling. Hahaha, dat ze zo van het aanrecht afviel, dat was leuk. Oeps, sorry Bibi…dat had ik niet mogen zeggen.
    Leuk filmpje. Is het trouwens moeilijk die stukjes aan elkaar te plakken en te ondertitelen? Zou ik ook wel willen kunnen.

  4. @Monique: Wat raar, ik hoef daar niks extra voor te installeren hoor, You Tube werkt direct. Heb je misschien iets uitgeschakeld in Internet Explorer wat te maken heeft met beveiliging ofzo?
    @Elisa: Ja dat geluid ken ik, Bibi doet dat ook als ze vogeltjes ziet.
    @Plato: Wat is dat nou, geen geluid op die nieuwe dure pc??
    Of heb je geen luidsprekers (wat een stom woord trouwens) aangesloten? Je kunt ook een koptelefoon (over stomme woorden gesproken) inpluggen, ik neem toch aan dat er echt wel een geluidskaart in die pc zit, tegenwoordig standaard op het moederbord. Hoe deed je dat dan met je vorige pc, toen had je wel geluid.
    Zonder geluid mis je nou net het leuke aan het filmpje. 😦
    Ik gebruik Windows Movie Maker om de filmpjes te monteren, dat programma zit standaard bij Windows XP, en zo niet dan kun je het gratis downloaden van de Microsoft website.

  5. Pure humor, Marika, het geluid, het onverstoorbare gedrag van Tootsie, de tuimeling van het aanrecht en het lebberen. Het meeste herkenbaar, maar ik was vooral benieuwd of mijn 3 je-weet-wel-katers op het geluid af zouden komen, maar nee…allemaal Tootsies

  6. Marika, Thierry had dus een moederboard met een standaard geluidskaart voor me gekocht en daar kon hij geen goede drivers bij vinden op internet. Nu heb ik een separate geluidskaart maar dan moet eerst een nieuwe XP worden geinstalleeerd. Sinds kort heeft hij die. Maar nu moet hij nog aan de slag. Ik vraag me rot. Maar je kan nog eerder een boeddhabeeld zijn eigen krullen leren kammen dan dat hij meteen wat voor je doet. Vandaar….erg hè?

  7. Marika, wat vind je van (uitsluitend)dit soort reacties. Mijn ultieme top-5 waar ik wel eens van droom.
    Ik kom je even prettig weekeinde wensen. Groetjes XXX
    Mooie log: ik zeg altijd maar zo: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
    Wááát ’n liefuh poesjahs.
    hahahaha 🙂
    duhhhh, das me te moeilijk hoor….pffff

  8. @Margriet: Waarschijnlijk lopen er hier ook alleen maar gecastreerde katten rond in de buurt, want niemand kwam een kijkje nemen en Bibi deed zo haar best voor de hordeur.
    @Marnix en Jolanda: Bibi begon ook heel bescheiden, toen dacht ik nog ach als dit alles is, ik had ook gelijk minder haast met haar laten steriliseren. Maar nu… erg blij dat ze morgen ‘geholpen’ wordt.
    @Plato: Wat heeft Thierry toch allemaal met je pc uitgespookt? Sinds wanneer moet je een andere XP versie installeren als je een geluidskaart in je pc plaatst?
    Trouwens die drivers van de geluidskaart op het moederbord staan gewoonlijk op het cdtje met software dat erbij geleverd werd?
    Hopelijk komt hij snel langs om het een en ander te installeren. 😉
    Ik lig even blauw van jouw top 5, zo herkenbaar ook. :o)

  9. Marika, vraag het me niet. Hij zit nog steeds boven en beweegt nauwelijks. Alleen de pc flikkert af en toe. Ik vraag het nu al niet meer want het wordt heel vervelend. Dus dan maar geen muziek.
    Ja die top 5. eigenlijk erger ik me er aan. Maar dat verberg ik dapper onder een laagje humor.
    Gelukkig ben jij niet van dat soort reacties.

  10. Wat kan Bibi mooi zingen…..
    Als dank moet ze nu morgen naar de dokter, arme Bibi!
    Bibi en Marika, sterkte morgen bij de dierenarts.

  11. Het filmpje is niet langer beschikbaar staat er dus dat kan ik niet zien, maar als het goed heb dan is Bibi vandaag geholpen en ik hoop dat alles goed is gegaan.

  12. Ik heb het nog een keer geprobeerd en nu kon ik het gelukkig wel zien én horen…ze kan mooi zingen hoor maar kan me voorstellen dat je blij bent als dit voorbij is en voor Bibi is dit natuurlijk wel erg zielig al moest ik wel erg lachen om Tootsie…die gaat lekker haar eigen gangetje.

  13. Ha marike,
    De oortje gaan hier ook heen en weer, het blijven ook lollige beesten.
    Hier knuffelt Tommy de hond graag met de katten. oma
    ot. Wat sneu voor Sjoukje, hopelijk komt ze er weer boven op.

  14. Goedenmiddag Mariek.
    Fijn dat je ons zo op de hoogte houd van Sjoukje.
    En harstikke lief van je.
    [IMG]http://i30.tinypic.com/15y4pl.jpg[/IMG]
    Ja het plaatje moet je maar kijken weet niet welke code ik daar vooor moet nemen.
    Dus als je het mij verteld kan ik hem er zo op zetten.
    Eeen lieve groet van Rinkje.

Geef een reactie

