Logjes

Jullie denken misschien dat ik weinig nieuwe logs plaats, maar dat komt omdat ik deze week vooral met een andere weblog bezig was.

Ik zou de weblog van Sjoukje bijhouden en updates plaatsen hoe het met haar gaat. Dat gaat even voor op mijn eigen blogje. Maar ik heb wel hulp hoor want Bibi helpt mee, kijk maar!

Hey wat zie ik nu? Een kleinzoon voor Sjoukje?

Oooh wat is ‘ie moooi!

Zo ik heb weer hard meegewerkt, even uitrusten hoor.

Zie dit logje voor de foto’s van Björn Jamie, Sjoukje’s kleinzoon.

11 thoughts on “Logjes

  1. Ik ga even bij Sjoukje kijken. Wat leuk dat je dat voor haar doet Marika. En wat ligt Freule Bibi er weer geïnteresseerd bij. Gaaaaap.

  2. Jou Bibi doet mij zo denken aan een kat die ik zelf heb gehad. Het was de zoon van mijn Sneaky (diegene die op de bank bevallen was) en zag er net zo uit als jou Bibi.
    Kat is met ex mee gegaan en daar weggelopen en nooit weer terug gevonden.

  3. Wat lief dat Bibi je zo goed helpt en Bibi heeft gelijk, het is een heel mooi babytje en Bibi is een schatje zoals ze over je beeldscherm hangt…
    Je verdiend een groot compliment dat je de site van Sjoukje zo bij houd, daar doe je heel veel mensen een groot plezier mee, dank je wel.

  4. Hallo Marika
    Ik kom eventjes hier gluren, wat een leuke site heb jij. Nu snap ik hoe het jou zo goed lukt om de site van Sjoukje bij te houden met Bibi. Wat een goede hulp en een prachtige kat.De volgende keer zal ik verder neuzen hier want het is al bijna weer bedtijd. Ik wil je bedanken dat jij mij hebt ingelicht betreft Sjoukje en ik heb een hele dikke knoop in mijn maag en ga de hele nacht duimen. Ook voor jou heel veel sterkte en bedankt dat jij dit allemaal doet.
    Liefs van Jolanda.

  5. Schattig hoor …
    Ik had ook een kat die zo fanatiek het laatste nieuws volgde .
    Fijn dat je de web-log van Sjoukje met het laatste nieuws bijhoudt .
    Dank je wel Marika ,
    het is nu wel erg [verdrietig] spannend …

Geef een reactie

