Tootsie jarig!

Hoera!
Tootsie
wordt vandaag 3 jaar!

22 thoughts on “Tootsie jarig!

  1. Van harte gefeliciteerd! Tootsie en op naar nog heel veel jaren kattenkwaad uithalen!
    dikke verjaardagsknuffel van Anneke

  2. Geachte excellentie,
    Hartelijk gefeliciteerd met uw verjaardag. Ik begrijp best dat ik niet tot de intimi hoor die mag aanschuiven aan uw door Whiskas gesponsorde verjaardagsbanket en ik voel me dan ook niet in het minst gepasseerd. Mijn beide baasjes (Tommie en Minnie) beleven dat iets anders.
    U kent mij niet. Ik u wel. Ik heb uw heldendaden, die gefilmd werden door uw nederige dienares Marika, op film gezien en met bewondering heb ik kennis genomen van uw opvoedkundige kwaliteiten ten aanzien van prinses Bibi. Ik was zeer onder de indruk.
    Dit alles heeft mijn bewondering voor uw in niet geringe mate vergroot.
    Het is dan ook met de grootste genegenheid dat ik u een fantastisch dag (zonder muizenissen) wens.
    Uw toegenegen dienaar
    Plato

  3. Hiep, hiep, hoera voor Tootsie!
    Dat je nog maar vele jaren lekker kattenkwaad uit mag halen.
    Ik weet zeker dat je gĂ©Ă©n kat in de zak (tas) bent. 😉
    Verjaardagsknuffels van Truus.

  4. Je kunt wel zien dat ze zalig ligt te liggen, maar waarin ? Het lijkt op een tas, omdat ik iets zie waar de gesm in past, maar volgens mij is het dat toch niet of toch ?

  5. @Plato: Whahaha oke nu is hij nog verwaander geworden.
    @Margriet: Het is een rugzakje waar hij zich doorheen probeert te wringen, hij zit tussen de omslag en de tas in. Moeilijk uit te leggen.

  6. Oh wat leuk
    van harte gefelciiteerd met je verjaardag Tootsie en ik hoop dat je lekker verwend bent door je baasje en je krijgt een dikke verjaardsgknuffel van mij en Porky

Geef een reactie

