Verwaand

Ja mag ik even, Bibi hier… ik vind het echt niet normaal meer dat die dikke.. ehh ik bedoel Tootsie zoveel aandacht krijgt. Hij is nu echt heel irritant en verwaand aan het doen, gaat ‘ie ook nog met z’n dikke reet in mijn kartonnen doos zitten. Is van mij zegt hij, daar zaten mijn mokken in. Hoezo hebberig??

Moet je hem daar nu zien zitten met zijn verwaande kop, hij past er niet eens in!

Het heeft nu lang genoeg geduurd, ik zal hem eens even wat karate moves laten zien, ik schop hem zo die doos uit… eg wel… grrr!

Nou ja… of niet…

25 thoughts on “Verwaand

  1. Hoe krijg je die foto’s zo geschoten!!?!!
    Bibi kijkt echt heel zielig gewoon en dan Tootsie…
    Echt te grappig gewoon…whahahahahahahahahahahahaaaa….die poot ook zo op het randje, geweldig!!!!!

  2. Whahahahahaha!!!!! Met die “elleboog” op de rand van de doos lijkt hij wel een Opel Manta bestuurder!!!! Whahahahahahahaha!!!!
    Geweldig dit!!! ;o))

  3. Hoi Marika wat een super foto’s en verhaaltje!!
    Tootsie zit in de doos alsof hij op de achterbank van een Rolls Royce zit met chauffeur natuurlijk.
    Groetjes Mieke en cats.

  4. is dit het begin van een kattenoorlog????
    de razende reporter is wel altijd snel ter plaatse merk ik
    t zijn weer schitterende foto’s

  5. Aanval vakkundig afgeslagen. Tootsie zit er bij als een vorst. die krijg je niet meer weg.
    De TV schijnt trouwens bij jou in de vloerbedekking. Is een grappig gezicht.

  6. Oh wat een giller…eerst dat verontwaardige kopje van Bibi en dan de foto Toosie die zo voldaan zit te kijken en echt als een heertje in de doos zit hihi echt super…en dat filmpje is echt heelmaal geweldig

  7. Tootsie zit in die doos als een macho (dat elleboogje!) maar als ik zijn koppie zie doetie geen vlieg kwaad!
    Bibi vind het wel een leuk spelletje, ze weet al dat ie toch niet uit die doos komt.
    Lief hoe ze na afloop weer bij elkaar liggen!

  8. @vierkatjes: Nee Tootsie is een goedzak, die doet geen vlieg kwaad. Bibi is ook niet zo fel als het lijkt, ze mept nooit met de nageltjes uit.
    Die foto waar ze bij elkaar liggen is iets langer geleden gemaakt hoor maar ze liggen nog steeds regelmatig zo, ook na een partijtje ‘netsen’.
    @Remco: Het goeie moment was 6 januari, is dus iets langer geleden gemaakt, maar zo liggen ze vaak hoor.

  9. hey
    ging het maar zo grappig bij onze katten.
    ze gaan elkaar wel achteraan:P
    maar dat is niet altijd vriendelijk:P
    nou veel plezier.
    groetjes

  10. Hallo Marika, proficiat met Tootsie hij is weer terecht in de prijzen gevallen en in de kartonnen doos zo te zien. Ik vind het altijd zo leuk om over je katten te lezen. Je maakt prachtige beelden en foto’s.
    Groeten
    Anneke

  11. Hallo Marika,
    wat een leuk stukje over Tootsie en Bibi.
    Heel herkenbaar al zijn die van mij (helaas) niet zo lief voor elkaar.
    Groetjes van Truus, Kitty en Nickie.

  12. Marika…geweldig, beide foto’s, maar die van Tootsie….nounou…dat elleboogje… echt lachen. Wat ik gierboven al las, in een Rolls met chauffeur en laat de champagne maar komen.

  13. Beste marika,
    Ik ken je niet, maar kwam toevallig op je blog omdat ik info zocht over krolse katten. (Hoe je kunt verdwalen he!) Wel, ik heb me kapot gelachen om je foto’s en filmpjes, zo herkenbaar.
    Ontzettend bedankt voor je leuke blog en ik hoop dat ik vaker de tijd krijg om je avonturen te lezen.
    Kus,
    Marije

Geef een reactie

