Tootsie wint mokkenset!

Het is weer raak, Tootsie en ik hebben weer iets gewonnen! Joepie!

In december heb ik meegedaan aan een fotowedstrijd van Royal Canin. Het thema was kerst/winter en je mocht 1 foto insturen van je kat of hond. Door een vakkundige jury zouden de beste 20 foto’s (10 kattenfoto’s en 10 hondenfoto’s) uitgekozen worden en die zouden een mokkenset winnen.

Deze foto van Tootsie had ik ingestuurd (maar dan zonder de tekst), waar hij op het dressoir ligt achter de guirlande. Een paar weken terug kreeg ik een mailtje dat de foto in de prijzen was gevallen. Dat was best een verrassing want ik was die wedstrijd eigenlijk helemaal vergeten.

Ik mocht kiezen uit een hondenset of een kattenset, ik heb voor de kattenset gekozen. De foto staat nu ook op de website van Royal Canin bij de andere winnaars, zie deze link.

Vandaag kwam de mokkenset binnen en ik vind ze heel erg leuk!

16 thoughts on “Tootsie wint mokkenset!

  1. @Mickey S: Hij was blijer met de lege doos waar ze inzaten, ik dacht eigenlijk dat het niet zou passen maar hij wist zich er toch in te persen.
    @Monumentje: De volgende keer zal ik een foto van Bibi insturen, Toots wordt veel te bekend zo.
    @Alex: Nee dit zijn geen KPN mokkels, deze zijn veeeel leuker.

  2. Met zo’n fotomodel krijg je je uitzet wel bijelkaar 😉 Van harte allebei, dit ziet er beter uit dan het petje dat ik van de week heb gewonnen met een hondenfoto, maar ja … ’t gaat om de eer toch?! Fijn weekend!

  3. oooo leuke mokken links en rechtsboven en midden onder
    gefeliciteerd enne meet Tootsie zich al een BNN’er status aan of valt dat nog mee

  4. @J.E. Mulder: Tja al 3 keer wat gewonnen met een foto van hem, hij is ook wel het perfecte fotomodel.
    @Monique: Dank je wel. Het gaat lekker ja, ik heb al een dekbedovertrek van Franciens katten, een dienblad en voorraadblikken set van Franciens katten en nu dan die mokkenset gewonnen. Ach nou ja een petje (en de eer) is ook leuk toch?
    @Miriam: Of thee uit een poezenmok, kan ook. Bedankt!
    @Mieke: Ojee, tuurlijk wel joh. Had je hier ook aan meegedaan dan? Heb je met de katten in dozen wedstrijd meegedaan? Toen heb ik een keer niet meegedaan.
    @Remco: Tootsie loopt inmiddels erg verwaand rond.
    @PeterS: Ik kreeg een nieuwsbrief in de mail van Royal Canin over die fotowedstrijd, ik dacht ach kan wel een foto insturen maar weinig kans als het een landelijke actie is. En toch prijs!
    De eerste 100 inzenders zouden ook nog een kalender krijgen, daar zat ik niet bij dus er zijn minstens 100 foto’s ingestuurd dan lijkt me.

  5. Hoi Marika het was maar een grapje hoor!
    Ik vind het ook altijd leuk om foto’s te maken van mijn katten. Maar ik moet toegeven je maakt hele mooie foto’s.
    Groetjes Mieke en cats.

  6. Jee, wat leuk, wat win jij vaak iets, Marika.
    Hartstikke gefeliciteerd. Die mokken zien er geweldig uit.
    OT…bij ateliertje staat de log nu open voor eventuele reacties.

Geef een reactie

