Netsen

Tootsie en Bibi netsen wat af, voor de niet Brabo’s da’s net zoiets als meppen maar dan niet echt gemeend. Al bedoelen ze het niet verkeerd, Tootsie is toch wel vaak de pineut als hij per ongeluk expres weer eens een poot half in zijn oog krijgt.

Hij heeft een week lang eerst een paar dagen met zijn rechteroog dicht gelopen en daarna nog een paar dagen met links, maar hij is nog steeds gek op haar. Liefde maakt blind zeggen ze wel eens, in dit geval bijna letterlijk.



*wurg*

17 thoughts on “Netsen

  1. @Monumentje: Lijkt net ja maar het is heel onschuldig hoor. Je lacht je rot als je het ziet, gaat bijna in slowmotion dat meppen.
    @FP: Yep, ze doen geen vlieg kwaad dat zie je zo…
    @Astrid: Dit is toch echt spelen hoor, op een foto lijkt het altijd heftiger dan het echt is. Tijdens het meppen gaan ze vaak ook ineens over op elkaar wassen, heel grappig om te zien.
    @Yvette: Ik moet steeds zo lachen om die laatste foto, dat koppie van Toots…LOL Het is zo’n goedzak hij laat alles toe.

  2. @Lisette: Bibi heeft geluk dat Tootsie ook nog steeds zo speels is, die kunnen elkaar goed bezig houden zo.
    @Mickey S.: hihihi
    @Plato: Jij bent goed op de hoogte hahaha, maar nee 2 katten is genoeg, vooral ook voor de portemonnee.
    @Sjoukje: Ze slaat helemaal niet hard hoor, ze gaan vaak over en weer ‘meppen’ maar dat gaat heel langzaam. Eerst dreigen met nageltjes uit en vervolgens een zacht tikje met de nagels ingetrokken. Ik zal eens proberen om er een filmpje van te maken.

  3. Oh whaahaa die laatste foto! Boink.
    Sam moet mij ook altijd hebben. Het is niet verkeerd bedoeld (neem ik aan) want zijn nageltjes zijn gewoon ingetrokken. Dan “mep” ik heel zachtjes met hem mee šŸ˜‰

  4. Marika….ik heb niet voor niets ooit je hele archief doorgespit en me kostelijk vermaakt met je verhalen, ook die over je verjaardag in november. Dus daarom staat 2-11 op mijn lijstje hier in huis. Niet dat ik het zou vergeten maar toch goed om het er bij te hebben. Niks eer….de eer is aan mij.

  5. wow wat een lekkere foto’s . t lijkt wel uit een cartoon te komen zoiets als Tom & Jerry šŸ˜€
    ps. Plato jij en eer pffffff ik ken je geheim šŸ˜›

  6. Hehe, daar wordt heftig gemept…. Ik zag je nieuwe frinkfontein, vinden de katten het wat? Hier drinken ze liever buiten uit de vijver…:)) Enneh, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd!

Geef een reactie

