Voor de Bibi en Tootsie fans

Een foto log van Tootsie en Bibi.



17 thoughts on “Voor de Bibi en Tootsie fans

  1. @Plato: Die is lief hè? Misschien dat ik daar een keer een uitvergroting van af laat drukken. 🙂
    @Monumentje: Ja ja prinses Bibi op haar troon, ze zit daar boven op de vitrine. Een paar dagen geleden wist ze voor het eerst op de vitrine te springen, dus gedaan met de rust voor Tootsie, dat was de laatste veilige plek hihihi.

  2. Oh, wat een leuke serie! Zo lief als ze daar samen liggen te slapen! Ben helemaal gek van rode katers, terwijl ik toch eigenlijk een hondenmens ben! Bibi is ook zo’n scheetje om te zien. Zo te zien kunnen ze het goed met elkaar vinden.

  3. Aaaaaach, wat lief! En zo’n kattenvriendschap, wat kunnen ze toch in elkaar opgaan….. Je kitten is prachtig, mooie tekening en kleuren. Een absoluut snoepie…. En rode katers, tjah, die staan voor mij op een voetstuk..:))

  4. Wat een prachtige serie!!
    Zie dat je de katten buiten niet los laat lopen, maar aan de lijn houdt.
    En inderdaad……die waar Tootsie Bibi likt is wel héééééél schattig!!!!

  5. Ik zit hier te genieten van je leuke foto`s.
    Die foto dat Tootsie, Bibi aan het wassen is, die is zo lief. Bibi geniet er echt van.
    Toch zijn haar oogjes iets aan het verkleuren op de foto`s te zien. Vooral op de derde foto van onderen,lijkt het wel of er een groen randje om haar iris zit.
    Geef ze een knuffel van me!
    Groetjes Sjoukje

  6. Ik zit hier alleen maar van oh en aaaaaaaahhh! Ik krijg nooit genoeg van die foto’s van die twee.
    En wat is Bibi toch een schoonheid met haar rose kussentjes op haar pootjes en dat schattige rose neusje.

  7. Prachtig hoe je de uitdrukkingen op zo’n poezengezicht weet vast te leggen!! En terecht de eerste prijs op Francienskatten.blogo voor dat plaatje met de zeer ingespannen loerende Tootsie!Als poezen zo kijken willen ze zelf eigenlijk zo plat en onzichtbaar mogelijk zijn……Ik kom vaker bij je loeren hoor!!!!!

Geef een reactie

