Het monster in de kast

Zo ik heb het even overgenomen, want vrouwtje heeft nu geen tijd, die is aan het vechten met het monster uit de kast. Steeds als vrouwtje zegt dat wij er een zooitje van maken dan komt het enge monster met de slurf uit de kast, waarom zegt ze dat dan ook?!

Kijk daar gaat ze weer, het monster sleurt haar heel de kamer door. Het vreet alles op wat op zijn pad komt, goh vrouwtje is wel moedig, ze geeft niet op. Ze probeert hem nu te wurgen, goed zo vrouwtje pak hem!! Oooh er is een stuk afgevallen van het monster, monster is nu nog bozer, gaat nu richting de bank en sleurt vrouwtje mee. Dat monster is wel sterk zeg, als hij maar niet hierheen komt. Lag ik maar veilig hoog op de kast bij Tootsie, maar daar kan ik nog niet bij.

Oooh nee daar komt ‘ie aan, hellup!!! Het is vast een kitten verslindend monster, want hij vrat net al mijn haren op! Ik ga snel afsluiten en kijken of ik mezelf achter de pc kan verstoppen.

Pfff gelukkig, vrouwtje heeft het gevecht net op tijd gewonnen en het monster weer in de kast opgesloten. Dat scheelde maar een ehh… haartje…

9 thoughts on “Het monster in de kast

  1. Ik kwam even kijken of je nog foto’s van je monstertjes had en je stelt me niet teleur maar eigenlijk vind ik één foto veeeeeeeeel te weinig.
    Ik zie dat je de wedstrijd hebt gewonnen! Top joh!

  2. @PeterS: Ik zie jou nog niet zo snel een kattenbak uitscheppen… πŸ˜›
    @Remco: Misschien moet ik windows eens gaan beveiligen met een wachtwoord, dat doet maar als ik even niet oplet tss…
    @Elisa: Dank je! πŸ˜‰
    @Lisette: Ik heb er nog veeeeel meer, die komen binnenkort vast wel weer op een log, nog even geduld. :o) Yep 1e prijs, leuk hè?!
    @Eva: Dank je en leuk dat je eventjes langskwam! πŸ™‚

  3. Wat een stoer vrouwtje heb je. Ze heeft wel lef dat ze het gevecht met het monster is aangegaan. Gelukkig is dat enge monster weer opgesloten, maar ik ben bang dat hij dagelijks uit de kast komt.
    Groetjes Sjoukje

Geef een reactie

