Genomineerd

Alweer een leuk bericht! Een foto van Tootsie die ik ingezonden had voor een Computerkatten fotowedstrijd van "Franciens Katten" , is een van de 15 genomineerden waar nu op gestemd kan worden.

Het is deze foto van Tootsie, de foto heeft in maart vorig jaar ook op mijn weblog gestaan mocht hij je bekend voorkomen.

Wil je meestemmen dan kun je t/m aanstaande zaterdag 28 juli op deze pagina je stem uitbrengen. http://francienskatten.blogo.nl/?GALLERY/398

In totaal mag je 3 stemmen uitbrengen op verschillende foto’s. Je vinkt het bolletje aan onder een foto, vult je naam, e-mailadres en woonplaats in en bij opmerkingen geef je aan of de foto de 1e, 2e of 3e prijs moet krijgen. Op welke foto(‘s) je wilt stemmen mag je natuurlijk helemaal zelf weten.

Deze keer zijn er 3 prijzen dus 3 winnaars, wat het natuurlijk extra leuk maakt! Op deze pagina kun je zien wat er te winnen valt. Op zondag 29 juli worden de prijswinnaars bekendgemaakt!

4 thoughts on “Genomineerd

  1. Ik hoop niet dat Francien het me kwalijk neemt dat ik een niet bestaand e-mail adres heb ingevuld.
    Ik wil alleen maar stemmen.. wat moet ik met zo’n nieuwsbrief? Maar een extra stem voor Tootsie is in de zak hoor.

Geef een reactie

