Bibi is thuis!

Vandaag werd Bibi hier afgeleverd door een kennis, die het hele eind van Noord-Holland naar Den Bosch wilde rijden (Piet nogmaals bedankt!).

Ze is nog heel klein en echt ontzettend lief en speels! Je zou haar bijna opvreten, maar dat zullen we maar niet doen.

Dit zijn de eerste foto’s, haar nieuwe mandje beviel goed!

Dit vond Tootsie er van…

Tootsie gromt en blaast nog steeds naar haar, zal even wennen worden. Vannacht houd ik Bibi daarom nog maar even op mijn slaapkamer voor de zekerheid, heeft Tootsie weer even het rijk alleen beneden. Ach komt vast goed….ooit.

17 thoughts on “Bibi is thuis!

  1. Over een paar weken liggen ze bij elkaar in de mand. Natuurlijk is Bibi dan nog steeds 2e in de rangorde maar dan likken ze elkaars oortjes wel.

  2. @Alex: Hehehe.. yep! ๐Ÿ˜€
    @Mickey S.: Tja kan ‘ie het af tegen zo’n kleintje, de held… ๐Ÿ˜‰
    @PeterS: Ja dat wordt tijd hoor!
    @Plato: Ik hoop het, Bibi zit op het moment op de slaapkamer, die ik omgebouwd heb tot speelplaats, straks neem ik haar weer even een paar uurtjes mee naar de huiskamer. Voorzichtig opbouwen lijkt me beter. Vannacht heeft ze ook op de slaapkamer geslapen. ๐Ÿ˜‰
    @Ans: Ik denk het ook wel. Tootsie zat toen hij 6 maanden oud was ook tussen de andere katten in het asiel, dat ging prima.
    @Olijf: Dank je! Die zijn met de Canon 10D gemaakt hoor. ๐Ÿ˜‰

  3. jemig zeg wat een droppie
    voor Tootsie is het gewoon ff wennen die moet nu gaan delen, maar dat gebeurt echt wel. ik denk dat t beter is als je ze gewoon 24 uur per dag in dezelfde ruimte laat. dan went het sneller.

  4. Ik denk dat Remco gelijk heeft. Tootsie wil haar gewoon leren wie de 1e plaats in huis in neemt. Dus door ze apart te zetten, stel je dat alleen maar uit. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je voorzichtig bent.

  5. Oh, “mijn Bibi”, wat heb je een schitterende foto`s van haar genomen. Voor Tootsie is het een indringer die zijn terrortorium binnenkomt en natuurlijk moet hij aangeven wie de baas is. Kan mij voorstellen dat je ze nog niet alleen samen durft te laten, bang dat Tootsie, Bibi te grazen neemt. Geef ze tegelijk eten en zet ze naast elkaar om aan elkaar te wennen, meestal gaat dat goed. Hopelijk went Tootsie gaauw aan Bibi. Succes!
    Groetjes Sjoukje

  6. Hรฉ, Marika. Als je belooft dat je de katten niet op hem los zal laten, kun je vanavond Mees – 6 komen lezen. Gezellig als je dr bent.

  7. ik heb bibi’s foto opgeslagen voor een schilderij, die ik aan het maken ben.
    als je hier bezwaar tegen hebt laat het me dan even weten.
    gr. mw molenaar

  8. @Mw. Molenaar: Wat leuk dat je een schilderij gaat maken van Bibi’s foto’s. Natuurlijk mag je de foto’s daarvoor gebruiken.

Geef een reactie

