Nepsneeuw

Bij gebrek aan echte sneeuw heb ik mijn ramen vanmiddag maar volgespoten met nepsneeuw.

Dat viel nog niet mee met die sjablonen, ik dacht dat ik ze meerdere keren zou kunnen gebruiken maar dat viel tegen. Zodra ze nat werden door de spuitsneeuw begonnen ze al half te vergaan. Nou ja het waren er in ieder geval genoeg om beide ramen mee te versieren.


Natuurlijk moest Tootsie er nog even zijn handtekening onder zetten, of beter gezegd er dwars doorheen. Ik heb geprobeerd de sneeuwpop nog wat bij te werken na de aanval van Toots maar ja dat gaat niet zo geweldig meer zonder sjabloon.

Nu na 9 uur is de sneeuw nog steeds niet hard maar schuimachtig, ik hoop niet dat het zo blijft want dan vrees ik dat er morgen nog wat ‘handtekeningen’ bij zijn gekomen.

12 thoughts on “Nepsneeuw

  1. Dat ziet er leuk uit !!!
    Tegen de tijd dat het er weer afmoet zal het wel helemaal uitgehard zijn zodat je met een plamuurmes aan de slag moet ๐Ÿ™‚

  2. @PeterS: Tot die tijd kan ik er beter tralies voor maken, hij vindt die sneeuw erg interessant. Ik heb het rolgordijn maar snel naar beneden gedaan en iets zwaars tegen de zijkanten gezet in de hoop dat hij niet achter het rolgordijn kruipt vannacht.
    Voor het verwijderen heb ik een speciale sneeuwremover gekocht, dus hopelijk geen grof geweld nodig. ๐Ÿ˜‰

  3. Ziet er sfeervol uit met de indirecte verlichting op de plaatjes. Leuk. Uitharden is een kwestie van tijd. Ziet er leuk uit … wij hebben het dit jaar niet. Gewoon plakplaatjes van de dames …
    erik

  4. Ik vind het wรฉl heel mooi gelukt! Steffie zei vandeweek ook al dat ze het leuk zou vinden op het raam. Ik heb het niet gedaan. Niet alleen vanwege het er af halen (zul je zien dat het bij mij hardnekkig blijft zitten) maar vooral vanwege Sammy ๐Ÿ˜‰

  5. @Erik: Ik had eigenlijk ook het liefst gewoon van die zelfklevende transparante plaatjes willen hebben, maar kon ze nergens vinden. Dit is veel meer werk maar ja ook wel mooier. ๐Ÿ˜‰
    @Remco: Ja ze zijn nog heel! Vandaag als een havik mijn raam bewaakt, de sneeuw is nog steeds schuimerig… :-/
    @Emmelinda: Ja viel me niet tegen, bij de eerste had ik even mijn twijfels toen het sjabloon uit elkaar viel nadat ik hem had ondergesneeuwd. :o)
    @olijfje: Hij vindt het erg interessant en weet ook al goed dat hij er niet bij in de buurt mag komen, hij gaat dan heel sneaky doen.

  6. sneeuw makkelijk afhalen gebruik gewoon pure dreft voor de afwas daarnee afvegen en daarna de ramen lappen

  7. Super leuk beschreven. Ik heb jouw avontuur met nepsneeuw daarom ook in mijn blog genoemd (Judy’s Dutch Corner). Ik hoop dat je dat niet erg vind.

Geef een reactie

