Watervrees?

Nou deze niet hoor…


klik op de foto voor het filmpje

10 thoughts on “Watervrees?

  1. Ik zie het al, jij hebt je poes ook goed geleerd om niet op het aanrecht te komen, en daar houdt hij zich ook goed aan. 🙂
    (Het is hier, helaas, niet anders).

  2. whahahahahha, echt lief. Zou bambam ook stiekem internetten als ik niet thuis ben, want die doet bijna het zelfde, en dat moet ze toch ergens geleerd hebben. Tootsie als rolmodel.

  3. Hahaha bewijs is geleverd! Sam moet niks van de kraan hebben (ja foei, hij zit bij ons ook op het aanrecht. En ik had nog wel zulke mooie plannen hahaha). Nog geen druppie!

  4. ik ben ook niet bang voor water hoor. Als ik een kikker zie duik ik zo in de vijver. Vrouwtje zegt wel eens ” volgens mij ben jij in je vorige leven een vis geweest”

  5. Hier is de wasbak ook een goede drinkplaats voor de kat, tegen mijn wil en dank in…….
    Maar spelen met een waterstraal zal de mijne toch niet doen. Leuk gezicht!!!!

  6. ha,ha, die Toots, weet altijd weer een glimlach op mijn gezicht te toveren. Leuk om te zien hoe die langzaam leert drinken uit de kraan. Slim beessie hoor!
    Mijn katten willen het maar niet leren. Die drinken gewoon lekker uit het toilet. Of uit de douche. Of buiten uit het meest vieze plasje water dat ze maar kunnen vinden. Ze drinken eigenlijk bijna overal uit behalve uit hun waterbakje!

  7. Ja wat doe je er dan aan als ze dat doet..??vraag ik me af..als ze dan niet uit de toilet drinkt krijgt ze dan water-tekort?

Geef een reactie

