The day after…

Ik vier mijn verjaardag nooit uitbundig, mijn ouders, broer en een goede vriend kwamen gisteren langs. Lekker rustig maar wel leuke dag!  Even een paar cadeautjes op de foto gezet, dat kon natuurlijk niet uitblijven.

Prachtige bos bloemen!

Een houten kerkje met verlichting voor aankomende Kerst.


Speciale batterijen voor in de laserpen.

Een memorystick van 128 MB voor in mijn digitale camera! Ik had nog steeds een 64 MB kaartje en dat zit zo vol, zelfs bij een 2 Megapixel camera.
Het is eigenlijk een kleiner kaartje met een memorystick ‘adapter’ waar hij inpast, zodat hij ook als memorystick gebruikt kan worden.

Een DVD van een live concert van Peter Gabriel. Dit is een tweede uitgave van het live concert met op deze versie andere nummers dan op de eerste en heel veel extra’s zoals beelden van achter de schermen enzo, heel leuk! Ga ik zometeen eens kijken.

Verder kreeg ik ook nog een nieuw drinkbakje voor Tootsie met antislip bodem, hopelijk gooit hij deze niet omver (nieuwe hobby van hem).
En geld gekregen, altijd leuk! Kan ik weer klei e.d. bijhalen. En ook nog cd/dvd bonnen, daar kan ik volgende week mooi de nieuwe cd van Kate Bush van kopen…hoi hoi. Ook nog de nodige telefoontjes, kaarten, e-kaarten en felicitaties verspreid over internet ontvangen, erg leuk! Best wel verwend dus eigenlijk. 🙂

Oh ja ook nog een verkoudheid gekregen van mijn broer, da’s minder. *HATSJOE*

7 thoughts on “The day after…

  1. Leuk toch, als je een beetje verwend wordt? Je bent tenslotte maar één keer per jaar jarig.
    Geniet nog maar lekker na. Na 364 dagen en het is weer zover 😀

  2. Best veel cadeau,s van dat kleine groepje dat op jouw verjaardag is geweest.En het kerstkerkje is mooi.Nog even en wij zitten weer aan aan het Kerstdiner.

  3. Gefelicislagroomtaart! Volgens mij ben je heel blij met je kerkje! hihi……………is ook mooi natuurlijk……..en wordt Tootsie ook nog verwend terwijl jij jarig bent! 😀

Geef een reactie

