Hoe lees ik een krant?

Ik vraag me af hoe je een krant leest met een kat in huis…
Ik probeerde zo min mogelijk geluid te maken toen ik een pagina omsloeg, maar hij had het al gehoord. Met een vaart kwam hij aandraven en dook in 1 keer tussen het binnenlands- en regionaal nieuws. Mijn krant was ineens een berglandschap geworden.

de dader


En owee als ik een pagina probeerde om te slaan…

Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven, toen was de lol er snel vanaf natuurlijk en ging hij ergens anders liggen. Hij hield wel een oogje in het zeil mocht ik per ongeluk nog een poging doen.

13 thoughts on “Hoe lees ik een krant?

  1. wauw superfoto’s, toppie! gaaaaaaaaaaaaaf…( ehm hoezo enthousiast) grinzzz nu weet je waarom ik al jaren geen krant heb πŸ˜€ je kan de krant aan tafelgaan lezen ( lekker saai) of via internet?? hihi hele fijne dinsdag! πŸ˜€

  2. @PeterS: Zelf heb ik geen krant, dit was krant van zaterdag van mijn ouders. Met de nadruk op was :?.
    @Daantje: De krant aan tafel lezen dat gaat niet lukken, die ligt al vol met klei en gereedschap enzo. Is trouwens ook haast geen doen kleien met een kat op tafel. Hij ging er steeds met mijn boetseerspatels vandoor en zat bijna met zijn kop in een glas water wat ik gebruik om de klei nat te maken. πŸ˜•
    @Mart: πŸ˜€
    @Lisette: Ja erg fijn zo’n kat… πŸ˜‰
    @Avier: maak het nog erger, ik kom nu al webspace te kort! πŸ˜›
    @Emmelinda: Ik was hem laatst kwijt, in alle hoeken gezocht niks…hoorde hem ook niet. Zie ik ineens 2 ogen me aanstaren vanuit een plant. Hij zat dus midden in die plant tussen de takken door te loeren. Mijn plant heeft een heel apart model nu. πŸ˜‰

  3. Whoehaaa…hij heeft een snelcusus bonzai gehad? hahaha.
    Ik had vorige week mezelf getrakteerd op iets lekkers van Douglas. Daar krijg je zo’n leuke plastic zak bij. Het is net alsof tie dat nodig had…hij speelt er de hele dag mee! πŸ˜‰

Geef een reactie

