My name is B(l)ond?

LONDEN – De Britse acteur Daniel Craig wordt de zesde James Bond. De identiteit van de nieuwe vertolker van de spion is vrijdag op een persconferentie bekendgemaakt, aldus de BBC. Craig is de eerste blonde acteur die de rol mag spelen. Meer…

zoek de verschillen!

Ik moet er even aan wennen hoor. Pierce Brosnan was toch wel erg prettig om naar te kijken, daar kan natuurlijk niemand meer tegenop. Die nieuwe Bond komt misschien wel iets realistischer over, als je te knap bent val je natuurlijk veel te veel op als ‘geheim’ agent.

18 thoughts on “My name is B(l)ond?

  1. Nou vind ik persoonlijk toch al niet zoveel aan mannen, maar als ik die foto’s zo eens zie, dan is het voor vrouwen wel afzien.
    Maar vanaf nu wordt het: The name is Blond, James Blond πŸ˜‰

  2. Ik ga toch liever voor Pierce Brosnan, die heeft iets meer 007 uitstraling. Maar ja misschien is het gewoon een kwestie van wennen.

  3. wij komen je een fijn weekend toewensen met knuffels van deze kant. wij hebben het erg druk zaterdag langs Senna haar zusje Izzy op kraambezoek van Naomi
    s’ avonds naar Senna dr zusje Dirk en zondag gaan we naar Breda naar 2 door ons gefokte nestbroers ( wonen ook bij elkaar ) zijn pas 15 jaar geworden dus brengen wij hun en de baasjes ’n bezoek. Dit is toch wel geweldig en wij zijn er ook erg trots op. πŸ˜€ maandag foto’s van de 15 jarige broers op weblog πŸ˜‰

  4. @PeterS: James Blond ja LOL zo had ik de titel moeten maken, gemiste kans. πŸ˜‰
    @Emmelinda: Ik hou ook niet zo van Bond films, ik ga er niet voor naar de bios in ieder geval. Pierce Brosnan vond ik al leuk voordat hij James Bond ging spelen. Voor die tijd vond ik hem eigenlijk interessanter dan als die ‘gladde’ James. πŸ˜‰
    @Olijfje: Ja Pierce heeft alles mee hè? Maar ik zag net die nieuwe Bond op tv en als je hem bewegend ziet valt hij toch niet tegen. Heeft toch wel een goede uitstraling. 8)
    @Puppypower: Jullie ook een heel fijn weekend, lekker druk zo te lezen. Ik ben benieuwd naar de foto’s van de 15-jarige broers, prachtig zeg dat ze zo oud mogen worden. Dat was een heel goed nest dus! πŸ˜€

  5. Hoewel ik niet op mannen van zie ik toch liever James bold(kaal), oftewel Sean Connery als de enige echte James 007 πŸ˜€

  6. hoihoi!!
    Ik ben net thuis,de beurs zit er weer op.
    Jammer dat je niet kon komen!
    het was in ieder geval beregezellie!
    (owww….het is dus wellicht nedstad die de oorzaak is van de popups…ik zal het eens in de gaten houden.Wellicht wordt het dus op zoek gaan naar een andere gratis teller dan.. πŸ˜• ) 8)

  7. ha, nou kunnen we foute grappen over blonde mannen maken…
    ‘ik heb een nummer en dat is, ja even denken, een nul geloof ik, en nog iets. tja t waren er drie.
    k weet t. ik ben nul nul uh nul nul… nul nul zes! pff’

  8. @Leejo: Sean Connery vond ik ook wel goed ja. 8)
    @woudloper: ik wist het! πŸ˜‰
    @kattesnoet: zag er inderdaad gezellig uit op de foto’s!
    @Avier: LOL
    @Daantje: nou nou πŸ˜€

  9. Ik had besgrepen dat het een heel jonge James Bond zou moeten voorstellen. Ziet deze meneer er nou zo jong uit? Ik vind van niet. Of zien blonde mensen er eerder oud uit? πŸ˜€

  10. @coração: Moest deze er jonger uitzien? Ojee… Ik heb wel gehoord dat de nieuwe Bond film realistischer en harder zou worden, daarom misschien deze ‘ruwere’ James? πŸ˜€

Geef een reactie

