Speeltjes!

Ik moest me even heel erg haasten om nog een logje online te krijgen voor 12 uur, anders heb ik een lege dag in het archief…áááárg stel je voor!

Vanavond kwam een vriend van mij langs die de halve dierenwinkel leeggekocht had. Tootsie wordt wel heel erg verwend hè?
Die grote muis is zwaar favoriet op dit moment!

Ik hoop dat ik niks vergeet, dit heeft hij allemaal gehad!

* schildpad speeltje

met een touwtje uit zijn kont waar pull me op staat, dan gaat hij ineens vooruit hobbelen.

* kattengras

* mega muis

die ook nog rammelt.

* plastic speeltje

dat kan rollen met een belletje erin

* metaaldraad bolletje

met een figuurtje en belletje erin

* mep stokje

met zuignap

* zakje Catnip

met belletje

* kittentunnel

* flesje Catty home

met lokstof om ergens op te doen waar je wilt dat de kat naartoe gaat (krabpaal bijvoorbeeld)

* flesje Cat repellent
om ergens op te spuiten waar je de kat niet wilt hebben (toch nog hoop voor mijn gordijnen dus).

Hij wist even niet waar hij het eerste mee zou spelen, constant rond aan het kijken naar al dat moois.
Daarna als een blok in slaap gevallen

Ik heb ook nog 2 filmpjes van Tootsie, die moet ik nog even bewerken en dan komen ze in het volgende logje. 😀

9 thoughts on “Speeltjes!

  1. Hey Marika
    leuke site en goed bezig dat je elke dag een nieuwe log maakt, lukt mij nog niet haha! kom ook een kijkje op mijn site pgrootnibbelink.web-log.nl
    groetjes Petra

  2. Grinnik…je was nog net op tijd he? *applaus*
    Maareh…leuk dat speelgoed he? Ik koop me helemaal blut aan dat spul. En waar ie het liefst mee speelt? Met een prop papier hahaha. En een piepkleine speelgoedmuis 😉

  3. @Peetje: Zal mij ook wel eens een keer niet lukken hoor, maar tot nu toe gaat het al 2 maanden goed. 😀
    @Emmelinda: De tunnel en de muis vindt hij erg leuk, hij had ook al een kleine muis en die vindt hij ook nog steeds leuk, vooral om ergens onder te meppen. 😕
    Er liggen hier ook 2 aluminiumfolie balletjes waar hij heel graag mee speelt. 😀
    @Peter: ojee ik zie het al voor me, overal garen door de hele kamer heen gespannen… 😮

  4. Lekker veel spullen! Ik ga dat flesje Cat repellent onthouden, als we een jong poesje krijgen kunnen we dat gebruiken! Ik ben benieuwd of het werkt 😀 Leuke naam trouwens, Tootsie!

  5. Dat is wat je noemt een verwende kat!
    Ik moest wel even nadenken wat je met dat mepstokje ging doen, maar denk dat ik het snap: Tootsie moet zelf meppen. Toch???

  6. haha ehm dat katty home kun je ook in een planten spuit doen( klein beetje) met wat water en dan op je krabpaal spuiten… … lachen joh halve dierenwinkel….
    dat word foto’s maken!, heel fijn weekend! 😀

  7. @Missy: Ik heb het vanmiddag op de mat bij de achterdeur gespoten en hij blijft er nu wel beter bij uit de buurt. Hij heeft er nog niet zoals normaal met een speeltje liggen rollen. Ik heb zelfs mijn gordijn weer naar beneden gehangen. Voor ik naar bed ga nog maar een keer sprayen voor de zekerheid. Dat m’n gordijn morgen niet aan flarden hangt… 😕
    @Olijfje: Ja Tootsie moet zelf meppen LOL
    @Daantje: Hij reageert niet echt op die lokstof, zelfs niet puur. 😕
    Jij ook een fijn weekend! 😀

  8. hmzz das minder dan… ik weet wel als dat touw van de krabpaal hier natgespoten word met water (dan ruikt t heel sterk) en doen ze extra hun best met de nageltjes 😛
    hele fijne zondag! liefs van mij

Geef een reactie

