Ik kon het niet laten…

Mijn nieuwe aanwinst… TOOTSIE

Ik zag hem op de site van het dierentehuis in Den Bosch en ben hem vandaag nog gaan halen. Wel erg kort na Bonnie maar het was zo stil in huis…

Als kitten is hij gevonden in een bos… Hij is nu bijna 6 maanden oud, gecastreerd en heeft zijn entingen gehad, is ontwormd en behandeld tegen vlooien. Hij was laatst geplaatst maar is teruggebracht omdat hij te druk zou zijn. Daar heb ik nog niks van gemerkt hoor, maar ik ben benieuwd hoe het morgen gaat hehehe. Nu nog proberen een foto te maken waar hij zijn ogen open heeft. Hij is heel lief, kruipt nu al bij je op schoot om te kroelen.

21 thoughts on “Ik kon het niet laten…

  1. tootsie… jouw naamgeving of heette tootsie al zo van zichzelf? geef je brutus een knuffel van me? het is wennen voor hem zei hij.

  2. @Dremelaar: heel anders dan een hond maar toch ook wel heel leuk! ๐Ÿ˜€
    @Alex: alles goed? ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜›
    @Jan: ik was al een paar dagen op die site aan het neuzen bij de katten. Toch wel blij dat ik weer wat ‘aanspraak’ heb in huis nu. ๐Ÿ˜‰
    @Martin: Ik was vrij laat naar bed. Gisterenavond leek hij de andere katten aan het zoeken te zijn, constant rondlopen en miauwen. Toen kroop hij maar weer bij mij op schoot alsof hii troost zocht. Hij heeft zo een 3 kwartier op schoot liggen slapen en daarna ging hij in zijn mandje slapen. Ik heb hem niet gehoord vannacht, dus ik heb goed geslapen. ๐Ÿ˜‰
    @Emmelinda: Leuk hรจ? Ik snap niet dat ze hem terug hebben gebracht, zo’n lief beest. Hij is helemaal niet angstig geweest, ik haalde hem uit de vervoersbox, toen liep hij een rondje door de kamer daarna gelijk even op de kattenbak en toen ging hij zitten eten. 8)
    @avier: Die naam had hij al maar ik mag hem een andere naam geven hoor. Nog even over nadenken. ๐Ÿ™‚
    Brutus heb ik in veiligheid gebracht, die staat nu naast Chinnie. ๐Ÿ˜‰

  3. Wat een lieffie zeg. En wat heeft hij een grappige stevige “voetjes”. Zo aandoenlijk!
    Misschien is het wel goed dat je een kat en geen hond genomen hebt. Zo kan je ook niet de vergelijking met Bonnie gaan maken want dat zou elke hond op dit moment afleggen. Maar ja, dat is maar psychologie van de koude grond hoor.
    Ik weet nog toen onze hond doodging en mensen vroegen of we een nieuwe hond namen ik heel verontwaardigd was. Onze hond was toch niet zomaar te vervangen vond ik toen.

  4. Nog maar 6 maanden oud en dan al gecastreerd, ingeent en behandeld tegen vlooien. Het is maar goed dat ze 9 levens hebben, zo’n start is niet eenvoudig ๐Ÿ˜›
    Maar wel een liefje hoor.

  5. Mijn beste vriendin heeft een grote hobby: rode katers!
    Wat zal ze jaloers zijn als ik haar deze foto van dit schitterende exemplaar laat zien laat zien. (ze heeft zelf geen computer)
    Maar, ik vind hem ook heel mooi hoor! Zelf heb ik alleen maar zwarte en zwart/witte katten gehad. Ook om te stelen..

  6. Wat een lieve schat! Echt, heel veeel geluk samen! T’is echt een hele lieve schat zo! En wat dat druk zijn, het ligt maar net aan wat je bent gewend. Ben je een parkietje gewend, dan kan je niet veel hebben, maar als je meerdere dieren bent gewend, dan kan hij nog wel rustig zijn.

  7. @Lisette: Daar zit wel wat in hoor vind ik. ๐Ÿ˜‰ Het is nu inderdaad niet te vergelijken, voor een nieuwe hond zou ik het nu nog veel te vroeg vinden.
    @PeterS: Ja en dat is nog niet alles, hij heeft zoals het merendeel van de katten in het asiel niesziekte. Ik heb antibiotica meegekregen en de katten die in dezelfde ruimte zaten worden nu ook behandeld. Is erg besmettelijk maar goed te behandelen.
    @Marijke: Rode katers zijn best populair geloof ik, ik zie ze steeds vaker. ๐Ÿ™‚
    @Daantje: Dank je wel, scheelt nu al vind ik. Hij is heel erg aanhalig. ๐Ÿ™‚
    @Missy: Dank je ๐Ÿ™‚ Tja hij is helemaal niet druk geweest tot nu toe, snap die mensen niet hoor. ๐Ÿ˜‰

  8. @Daantje: Dan lijkt het net of het een kattenlog is geworden, ik houd me dus nogal in hihi. ๐Ÿ˜›
    @Roffe: Thank you Roffe! ๐Ÿ™‚ I adopted him from an animal shelter last tuesday, he’s 6 months old. ๐Ÿ˜€

  9. hallo!! ik wil even zeggen dat ik Tootsie een ONWIJS schatje vind en ik er graag een tekening van zou willen maken^^(als je dat goed vindt…) er staan wat tekeningen van mij op francien’s blogo^^ dit is mijn e-mailadres voor als je me terug wil mailen^^:
    dummidoll@hotmail.com

Geef een reactie

