24

Vanavond begint op RTL 5 het vierde seizoen van 24!

Seizoen vier

Jack Bauer heeft zich uit CTU teruggetrokken, maar bevindt zich al gauw temidden van een nieuwe terroristisch plot wanneer de man waar hij nu voor werkt, wordt ontvoerd. In de opvolgende 24 uur wordt duidelijk dat de ontvoering deel is van een veel groter plan. Iedere keer dat Jack denkt dat hij een ramp heeft afgewend wordt een nieuw en nog erger plot onthuld.

Bron

Geweldige serie, ik zit voortaan weer iedere zondagavond klaar om 22.00!

18 thoughts on “24

  1. @PeterS: Weet waar je aan begint, je mag geen aflevering missen om het te kunnen volgen hoor. 😉
    Deze serie speelt zich af in 24 uur, in slechts 1 dag dus, iedere week een uur. Het is een erg spannende serie, ik zit vaak van begin tot eind met open mond te kijken. Daarna weer een week wachten op het vervolg. 😦
    Wat dat betreft kun je de serie beter op DVD hebben. 😕

  2. In Amerika zenden ze toch ie 24 uur achter elkaar uit? Dat lijkt me helemaal spannend!
    Ik vermaak me nog steeds met Amish in the City. En binnenkort komt Lost ook weer geloof ik.

  3. @Olijfje: 24 uur achter elkaar? Dat zou ik niet overleven hoor zolang die stress achter elkaar. 😮 😉
    @Hans: Ik hoorde het van mijn broer dat het weer begon, anders was ik er vast te laat achtergekomen. 🙂
    @avier: Ja hoor je hoeft de eerdere series niet per se gezien te hebben. Ieder seizoen heeft zijn eigen ramp. hehehe 8)

  4. Een uurtje per week gaat me te langzaam (bijna een halfjaar in spanning!). 24 is geknipt voor dvd – in oktober of november is het vierde seizoen hier leverbaar. De afleveringen duren maar ongeveer driekwartier (want het is 1 uur inclusief reclame) en net als bij de eerste drie seizoenen heb ik het vierde seizoen dus in twee dagen gezien, hahaha!

  5. @Martin: Ik had het derde seizoen op dvd, dat was een kopietje en dat werkte hier niet goed. De eerste 3 dvd’s deden het niet, dus eerst op tv gekeken tot halverwege de serie en daarna de rest op dvd gezien.
    Ik heb het toen ook in een paar dagen tijd afgekeken, kreeg er alleen wel hartkloppingen van als ik teveel afleveringen achter elkaar keek. Je krijgt zo geen kans om bij te komen. 😛

  6. Hmm, klinkt heel verslaven. Ik ga het vanavond toch proberen.
    Ben het met Olijfje eens, ik zit met smart te wachten op het begin van “Lost” en ook op “Carnivale” trouwens.

  7. Ik ken het helemaal niet. Maareh…nog 10 minuutjes en dan is het zover…ik wens je veel kijkplezier. Maar dat zal vast wel lukken he? 😉

  8. @PeterS: Lost en Carnivale heb ik nog nooit gevolgd, is dat leuk? 🙂
    @Daantje: Nee hoor op RTL5. 😉
    @Emmelinda: Ja hoor was gelukt! Wel even wennen aan al die nieuwe gezichten die nu meedoen, maar dat is meestal bij een eerste aflevering. 🙂
    @Kwispeltje: Het is jammer dat het zo laat begint ja. Duurde tot 11 uur dan zou je nog 7 1/2 uur kunnen slapen, dat zou voor mij al iets te kort zijn. 😕

  9. @Emmelinda: Het hoofdpersonage is natuurlijk nog steeds Jack Bauer (Kiefer Sutherland) die is het belangrijkste. 😛 Ik zag ook nog een bekend gezicht die in Nikita heeft gespeeld. Volgens mij deugt ze niet, in die andere serie was het een bitch dus ik ben nu een beetje bevooroordeeld denk ik. 😉

  10. Hihi ja dat hebben ze vast expres gedaan. Dat je nu misleid bent 😉 Maar het kan ook zijn dat ze denken dat je denkt dat ze nou een bitch is en dat ze daarom nu vast geen is dus dat ze haar daarom nu wel een bitch laten spelen. Ghehehe…lekker duidelijk he 8)

  11. ja eindelijk de nieuwe 24 en ik zit ook elke zondag op tijd klaar voor een verse aflevering, alleen jammer dat ze het nu elke week later uitzenden, wat erg vervelend is als je de volgende dag vroeg op moet om te gaan werken.
    hey groetjes en tot de 23e?!
    😀

Geef een reactie

