Sammie thuis

De afgelopen twee dagen had ik wat minder tijd om te loggen want ik was niet weg te slaan bij Sammie. Wat een lief beestje!

Gisteren werd hij naar mijn ouders gebracht. Het was natuurlijk even wennen voor hem, hij was nog niet zoveel ruimte gewend en ging heel voorzichtig de kamer verkennen. Al snel zocht hij zijn heil in het huisje onder de krabpaal. Na een half uurtje sliep hij al, lekker tegen het dekentje aan wat hij meegekregen had uit het nest, zo moe was hij van alle indrukken.

Hij bleef goed in zijn huisje zitten dus heb ik de hele middag op mijn buik voor het huisje gelegen. Toch nog af en toe een foto kunnen maken. Niet vragen hoeveel spierpijn ik nu heb.

Toch was hij helemaal niet schrikachtig in het huisje, je kon hem gewoon aaien en dan begon hij direct te spinnen en te spelen.

Toen hij was bijgeslapen ging hij ’s avonds helemaal los. Hij sjeesde de hele kamer door, klom tegen de bankstellen omhoog en deed alles wat god verboden had. Erg grappig om te zien.
Ook ging hij voor het eerst op de kattenbak, dus dat deed hij al gelijk goed.
Hij had een nieuwe slaapplek gevonden onder de verwarming achter de bank en daar heeft hij volgens mijn ouders de hele nacht geslapen.

Vandaag ben ik ook nog even langsgegaan om nog wat foto’s te maken. Ik had 2 speeltjes gekocht, een daarvan was een nepmuis met kattenkruid erin.
Nou dat was te merken, hij heeft zeker een uur gespeeld met die muis. Als hij dat ooit met een echte muis doet dan heb ik er nu al medelijden mee. Wat ging hij tekeer!
Het was nauwelijks op camera vast te leggen zo snel was hij, kreeg geen kans om scherp te stellen.
Hier zie je hem meppen.

Af en toe even bijkomen….

Sammie was erg moe geworden van het gevecht met de muis en lag hier even uitgeteld op schoot. Hij hield hem echter wel in de gaten want je weet maar nooit.

Gelukkig wilde hij ook nog even poseren zodat niet al mijn foto’s bewogen zouden zijn.

En dan weer slapen natuurlijk…. Lief hรจ?

12 thoughts on “Sammie thuis

  1. Oooo wat een schatje, de Sammie van je ouders! Zo eentje wil ik stiekum wel erbij hihi. Maar goed, eerst eens kijken hoe het met onze Sammy gaat ๐Ÿ˜‰
    Sammy heeft al bijna net zoveel speelgoed als onze kids. En waar speelt ie het liefst mee? Met de krant of propjes papier hahaha ๐Ÿ˜‰

  2. ahhhhhhhhhh wat lieffffffffffffffffffff….
    haha meot in ene denken aan toen mijn katten van 9 , zo klein waren zo superrrrrrrrrrrrrrr

  3. @Martin: Het begint er wel op te lijken, ben nog iedere dag ‘even’ gaan kijken. ๐Ÿ˜€
    @Emmelinda: Sammie heeft ook al het nodige speelgoed, maar de muis blijft favoriet. Eens kijken hoe snel hij hem gesloopt heeft. 8)
    @Daantje: Lief hรจ… maar ze hebben er wel de handen aan vol. Hij is nogal ondeugend hihihi.
    @Boterbloempje: Jij hebt er ook een sindskort dus? Leuk! Valt inderdaad niet mee om een behoorlijke foto te maken, als hij het op z’n heupen krijgt kan ik niet eens snel genoeg scherpstellen, dan zit hij alweer aan de andere kant van de kamer. ๐Ÿ˜ฎ
    @Ron: Een keertje langs het asiel gaan daar hebben ze er vast wel een stel. 8)

  4. haha hndenbidnertjes zijn t…grinzz ik ken t..heb er zelf 2 die nu inmiddels 9 zijn..heb zoveel foto’s gemaakt in t begin… ondeugend..hahaha das leuk ๐Ÿ˜€

Geef een reactie

