Sammie

Vandaag zijn we op kraamvisite geweest bij de kittens. Ze zijn nu 6 weken oud, bij 8 weken mogen ze naar de nieuwe baasjes toe.

Het eerste wat mij opviel waren de 2 rode katertjes, waar mijn moeder er 1 van krijgt. De koppies lijken heel erg op elkaar alleen heeft het broertje van Sammie wat meer wit hier en daar.

Ik vond ze allemaal even leuk eigenlijk, je zou ze zo meenemen. De moederpoes is ook rood gestreept. Ze heeft 5 kittens…een zwarte met witte pootjes, 2 rood gestreepte, een lapje en een zwart/mengelmoesje.

De moederpoes met kittens zaten in een afgebakend gedeelte van een kamer wat vol stond met leuke speeldingen, krabpaal, huisjes, kattenbakjes etc. Je kon zien dat er met veel liefde voor ze gezorgd wordt.

Hier wat foto’s van Sammie.

Sammie wilde niet zo graag op de foto, draaide steeds zijn koppie weg, maar zijn broertje hieronder wilde wel even poseren.

Dit is de lapjes poes, die was echt heel lief en rustig. Ze was ook als eerste uit het nest gekozen door iemand, kan het me voorstellen.

Sammie aan het eten samen met de lapjespoes en het mengelmoesje (ik weet de namen niet uit mijn hoofd). Het “mengelmoesje” is het laatste poesje uit het nest dat nog geen thuis had gevonden….maar ze houden haar nu zelf. Dus die is ook onder de pannen gelukkig.

8 thoughts on “Sammie

  1. OOOOOOOOOOOOh kiitens!!!!!!!
    *tante smelt*
    Ik kijk een andere keer verder, ik ben nu helemaal geboeid door je foto’s.
    Heerlijk!!!!!
    Liefs,
    Tante Ada

  2. ooooooooooooooo! Wat een schattige poesjes! Wij mogen maybe MAYBE nog een jong poesje, en ik hoop dat die net zo schattig is als 1 van deze. Gelukkig zijn de meeste kittens zo lief!

  3. Ze vallen wel in de smaak bij iedereen geloof ik. *lol* Helaas voor jullie hebben ze allemaal al een nieuw thuis gevonden. 😛

Geef een reactie

