En de naam is…


Tja dat weten we dus nog niet. Over een aantal weken krijgen mijn ouders een rood gestreept kitten, een katertje.
Een kennis van mij heeft een zwangere zwerfpoes binnengehaald en die is pas bevallen van 5 kittens. Voor 3 kittens wist ze al een plaatsje voor 2 nog niet. Een rood gestreept katertje en een zwart poesje met een grijs ‘brilletje’ rond haar oogjes en vage rode streepjes. Mijn ouders kiezen waarschijnlijk voor het katertje.

Volgende week gaan we op kraamvisite om kennis te maken met moederpoes en kleintjes, foto’s hiervan volgen z.s.m.
Er werd vandaag gevraagd of we al een naam wisten zodat ze hem al bij zijn naam kunnen roepen.
Nou dat valt nog niet mee….

Wie helpt mee met een leuke naam bedenken? Roept u maar!

13 thoughts on “En de naam is…

  1. poehhh das moeilijk zeg een neiuwe naam bedenken…
    als de namen kwa ‘toon’ maar totaal niet op elkaar lijken πŸ˜›
    dan meot het wel goedkomen..grinzzz
    niet origineel…maar wat dacht je van ‘Red’ en ‘Brillie”
    mmm dit is een lastige vraag zeg, zeker als je’iemand niet kent , succes! Liefs daantje

  2. haha das wel moeilijk ja!
    Wij zaten zelf ook met dat probleem, zown jaar geleden πŸ˜‰
    Gewoon goed nadenken.. Dan kom je er vanzelf πŸ™‚
    Liefss, Nienke

  3. Poehhh dat is moelijk hoor namen, dat is hier met de puppy’s ook altijd is iets makkelijker als je de kopjes van voor ziet πŸ˜‰ Leuk dat je een berichtje op ons log heb achtergelaten en dat je ook een golden hebt. πŸ˜€ tja hoe kan het dan ook anders dat je een link plaatst prima hoor helemaal super ik zal de jouwe ook bij onze links zetten πŸ˜› πŸ˜‰ Ik ben altijd benieuwd van welke ouders de woefs afstammen weet je ook die van Bonnie πŸ˜‰ gr en knuffelss van de puppypowerssss πŸ˜€ πŸ˜‰

  4. @puppypower: Ik heb mijn halve huis op zijn kop gezet om de stamboom terug te vinden, was ik al een tijdje kwijt namelijk maar heb hem gevonden hoor! 8) De vader van Bonnie heet: Emir van Bergenshuizen en de moeder heet: Shadows Mighty van Bergenshuizen. Ze komt van een fokker uit Vught.
    Mijn andere golden Bella (helaas al 5 jaar geleden overleden) had als vader: Okli Robo en als moeder: Janske van ’t Heesterbekkie Hof. Hier staan een paar foto’s van mijn goldens http://members.home.nl/fantasydolls/dogs-nl.htm maar ik moet die pagina een keer bijwerken, ik heb wel betere foto’s. En de oude foto’s zal ik een keer opnieuw scannen want ik heb nu een betere scanner. πŸ˜‰
    Groetjes, Marika

  5. @Daantje: Mijn ouders nemen zoals het er nu uitziet het katertje en niet het poesje, we hoefden alleen een naam te bedenken voor de kater. Ik denk dat ze het poesje zelf wel een naam gegeven hebben inmiddels. πŸ™‚

Geef een reactie

